![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Hej!
Jag vet inte om det är för att jag är väldigt blond eller bara dum =) Behöver lite hjälp (utan att bli idiot förklarad tack). Har köpt mig en fin vit iphone från telia o har tagit ner lite appar o sådär men inte mer.. Hur funkar itunes? Alla skirver att "det fixar du i itunes" men jag förstår inte, där finns ju bara musik o sånt? Kan man få en bakgrund bakom apparna? Kan man ladda över musik/bilder från datorn till telefonen eller är det låst? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
|
Du kan inte skaffa en bakgrund bakom apparna utan jailbreak. Det mesta fixas i iTunes, låtar,film,kontakter och säkerhetskopiering av dina filer (sker automatiskt). Att föra över musik från iTunes till iPhone är det enda som funkar när det gäller att föra över musik utan jailbreak. Hur du gör ser du här: Synkronisera musik till iPod eller iPhone
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5.1 Ger support via PM efter 16:00! |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Apple - iPhone - Lär dig alla funktioner i nya iPhone.
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5.1 Ger support via PM efter 16:00! |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Min iphone dog precis... | sörbom | Allt om iPhone | 5 | 2010-10-24 20:51 |
| Precis köpt iPhone 3G 8G, fyndat eller betalat överpris? | carpe | Köpa iPhone | 15 | 2009-01-14 20:22 |
| Hjälp! har köpt en iphone 2g och behöver hjälp! | iphone-josef | Allt om iPhone | 3 | 2008-10-28 13:58 |
| Köpte precis en iPhone 3G från eBay! | JohnFa | Köpa iPhone | 8 | 2008-08-29 11:07 |
| Söp precis bort min iPhone 16GB! Försäkringen? | kladda | Allt om iPhone | 4 | 2008-07-17 15:11 |