![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2010
![]() |
Ny iphone svart elelr vit ?
Tjenrare ! jag hade tänkt mig köpa mig en ny iphone men kan verkligen inte bestämma mig vilken färg :/ Känns som att jag kommer ångra mig :/ men nu undrar ja om jag tar en vit/svart men känner att ja vill ha svart/vit lite då och då finns det då något snyggt slimat svart/vit skal så det ser ut som en svart/vit iphone? länka gärna om ni vet något
mvh simon |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Smaken är som baken;-)
Svart syns repor mer på baksidan. Vit har haft en del problem att det blivit sprickor i bak skalet. Själv så har jag haft bägge färgerna men tycker den vita är snyggast.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
jag började med en svart, den blev jätteful efter 9-10 månader utan skydd.. sen gick den sönder och jag fick en ny på försäkringen, valde då en vit.. har alltid haft den i skydd och den har hållt sig fin..
Om du skaffar en vit men ångrar dig finns ett snyggt skydd på alla TRE-affärer, det heter SwitchEasy Neo, kommer med två st skärmskydd också. samma om du köper en svart men ångrar dig, det finns massor med vita skal, ett snyggt finns på Teknikmagasinet, det heter CaseMate har jag för mig |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Svart iPhone bytes mot vit | mtboy | Köp & Sälj | 1 | 2010-04-25 22:23 |
| Byta färg? iPhone 3GS 32GB Svart bytes mot vit | emmet | Köp & Sälj | 1 | 2009-10-26 13:27 |
| IPhone 3GS svart eller vit och vilket fodral? | Kerberos | Allt om iPhone | 12 | 2009-09-06 22:09 |
| Vit eller Svart? | steffeiphone | Allt om iPhone | 16 | 2009-05-11 08:15 |
| Vit eller svart iPhone 3G? | Halle | Allt om iPhone | 15 | 2008-07-17 10:38 |