![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Kan ju bli intressant å se om det där stämmer:
En olåst iPhone 3g 8GB För ~ $445 / €300 = ~ 2700kr Kolla in det på W Electronics Ltd´s hemsida.
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2008
![]() |
Citat:
This product will be in stock on Friday 11 July, 2008. Minimum purchase limit: 800 EUR |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Nej då de gjorde jag inte hehe.. Står "PRE-ORDER" i rubriken.. Och bara som znyder säger, man går ihop 2-3 pers å beställer, inte svårare en så.. ![]()
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Jag mejlade till företaget och frågade en del saker, bland annat om hur de kunde leverera olåsta telefoner samt ifall det gick att beställa från Sverige. Här är svaret:
Hello Ludvig, We can assure you that the iPhones will be unlocked for any operator. Unfortunately there is a minimum order of 3 iPhones for International customers. We will be happy to ship the product to Sweden and track it via UPS at your request. All of our shipments are professionally packed to ensure the safety of your items in route. If you are interested all you have to do is place an order via our website. Thank you, William Calderon Sales Assistant. World Electronics LTD. CA, United States. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
vinner man någonting på att köpa en olåst egentligen? jo du slipper att låsa upp den sen men nu direkt spelar det ju ingen roll...alla andra mobilopperatörer har ju sämre internetvilkor än det du kan få genom att ta ett av telias speciella abonnemang för just iphone...och priset på telefonen bunden hos telia blir ju inte så fasligt egentligen...har sagt motsatsen om priset innan men begrundat lite och kommit fram till att det kanske inte är så dumt ändå
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
Sen att känna att där faktiskt är garanti på iphonen är inte helt fel heller ^^ |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Ni måste inse att allt över MB gränsen blir det extrakostnader på PER MEGABYTE. Och att du drar lungt över 100mb per månad om du skall använda iPhone som en surfmobil. Surfa med mobil(3G) är sat-dyrt. Wifi är gratis om du hittar en öppen wifi nod. |
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Dock kan man få båda synvinklarna med för 279:-/mån med de speciella iPhone abonnemangen.. Hade inte 3 en likadan version av "fri surf" 199:- / mån från telia för 99:- / mån ?
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
3:s "fri-surf" för 99 kr/mån innebär redan från början att du är begränsad till 0,384 Mb/s. Deras version av fullhastighetssurf kostar liksom Telias dito, 199 kr.
EDIT: Då får väl Telias mobilsurf för 99 kr/mån ses som ett bättre alternativ om man mest är ute efter att surfa. Nackdelen är ju att trafik från Google Maps, YouTube och mail bl a, inte går på gratis-surfen då. Men är man forumberoende eller måste kolla Aftonbladet 5 ggr/min är det ju ett riktigt prisvärt alternativ i mina ögon. Senast redigerad av Mysticum den 2008-07-07 klockan 14:45. |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
299 dollar för en iPhone 3G @ International-orders.com låter för bra!
Men under står det sedan Citat:
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Är det någon som är sugen på att köpa utomlands och från Göteborg?
Själv hade jag tänkt fixa en lokalt men jag måste i så fall vänta 2veckor på att flytta mitt nummer till Telia eftersom jag vill ha kvar mitt gamla. |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2008
![]() |
Citat:
Ingen annan som har tänkt att köpa från IO? Undra om det kommer upp mer info om själva priset osv på IO imorn/inatt.. Det får man ju hoppas. Så förbannat sugen på att köpa en iphone nu så det finns inte, fast jag hade nog hellre köpt den gamla då jag tycker den ser stiligare ut! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
International orders säljer nu sina för 799 dollar 8gb! Jag hade lagt in en order och betalat när den kostade 299 men fick nu mail att de har höjt priset! Gah det blev alldeles för mkt för vad jag tänker betala, så jag bad dom lägga ändra min order å lägga in den första versionen av iphone, olåst och med svenska grejer. Får väl se om dom gör det, dom verkar lite sega nu :p annars får jag väl tillbaka pengar. men undra hur lång tid det tar egentligen.....
![]() |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Iphone från International Orders? | harligahanna | Köpa iPhone | 3 | 2009-11-18 18:51 |
| INTERNATIONAL ORDERS pris | villhaeniphone3gbilligt | Köpa iPhone | 5 | 2008-12-20 01:44 |
| Köpa iPhone från International-orders.com | iPhoneinfo.se | Allt om iPhone | 239 | 2008-09-04 06:21 |
| Iphone 8GB Like New från international orders? | lolaern | Köpa iPhone | 1 | 2008-08-07 23:17 |
| Iphone 3g på IO (international-orders.com) | jeppsn | Allt om iPhone | 2 | 2008-07-18 04:14 |