![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Låst till 3, hur låser jag upp?
Hejsan, Ska köpa en iphone 3gs 32gb imorgon som är låst till 3 och har den senaste mjukvaran. Nån som vet hur jag kan låsa upp den via jailbreak eller något? Hur ska jag göra då, länka gärna en guide. Mvh: patrik
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Använd ett 3kontantkort tills det kommer en upplåsning. (som bör släppas nu i dagarna). Jag tycker själv att musclenerd verkar jävulskt sega...
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
Du kan få ett kontantkort från tre gratis. Inte laddat med pengar, men ändå så att du kan aktivera iphonen... (du bör få ett kontantkort om du köper telefonen också)
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Nej, inte om du inte har en shsh-blob sparad. vilket jag gissar på att du inte har eftersom du köpt din iphone nyligen? ( och inte haft 3.1.3 innan?)
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Men du måste ha shsh-blobben sparad ändå. Och har säljaren inte det, så antar jag att du inte kan jailbreaka.
DOCK kan du kanske jaila om du har gamla Bootroomen, och då måste du även ha en mac för att jailbreaka den...
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur låser jag upp en 3G Telenor? | Käraste | Upplåsning och jailbreak | 24 | 2010-06-24 16:20 |
| Hur tar man reda på vart telefonen är låst till | odaman | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2009-12-07 12:31 |
| låst till Telia, jag har Halebop hur göra? | EmmIphone | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-10-28 21:58 |
| iphone låser sig när man ska låsa upp från viloläge | Tompa2 | Allt om iPhone | 4 | 2009-07-09 13:47 |
| Så låser du upp iPhone 3G med Yellowsn0w! Till de flesta operatörer. | Simba | Upplåsning och jailbreak | 381 | 2009-06-07 11:48 |