![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
Telias SMS-erbjudande på iPhone 4...
Moss!
Hur många hoppade på Telias erbjudande de sms'ade ut i tisdags? För mig passade det SUPER d jag nyligen bundit mitt abonnemang (fick ett ryck och köpte en HTC Desire för en månad sedan....BIG mistake) och det hade kostat mig 3100:- att låsa upp det. Så tack Telia! =) När folk som tog detta erbjudande får sin lur vore det kul om ni skriver det här. Jag beställde vid 17 snåret i tisdags! //M |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Hej!
Fick iaf ett sms från Telia idag med mitt ordernummer så att man kan kolla "leveransstatus" : )
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Beställde en hos telia över internet, i kvittot stod detta:"
Direkt efter beställningen skickar vi ut ett skriftligt avtal. Leverans av varan sker först när du har skrivit under och skickat tillbaka avtalet till oss." med andra ord måste jag vänta på ett papper, skriva på pappret och SEN skcikar de min iPhone? verkar ju heldumt! |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Nej inte riktigt. Men eftersom jag inte signerade ordern digitalt (vilket inte framgick att man behövde göra vid ordertillfället) så måste ett avtal signeras och skickas in till Telia. Därefter hamnar man i kön för telefonen, som till dess hunnit växa till sig rejält.
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
jag förstår fortfarande inte hur jag skall gå till väga nu. allt jag har är ett ärendenummer, inget mer som inte skiljer sig från mängden då. kan ajg signera nån sån här skit online? och om jag gör det IRL på ett papper, vart får jag det pappret ifrån?
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Fick min telefon idag
![]()
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Herren på teppan
Omtalad
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Enda sättet att slippa papper från Telia är att man har ett abb sen tidigare, för då "legitimerar / Godkänner du avtalet " igenom att logga in på dina Sidor.
.................................................. ......................... IPhone 4G [16GB] Telia Komplett inkl 10GB surf Fw: 5.0.1 & Modefirmware: 04.11.08 Jailbreak: Redsn0w .................................................. ......................... |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
men det var ju dumt att jag inte visste det innan jag betsällde... jaja nu är det försent och jag har lärt mig nått på vägen. bara att vänta och se vad som händer nu![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Vem har bästa erbjudande på 3GS 16 Mb (Telia, Telonor etc)? | aaberg | Köpa iPhone | 4 | 2010-05-03 17:58 |
| Bra erbjudande? | Frelle | Köpa iPhone | 2 | 2010-01-19 11:57 |
| Bra erbjudande? iPhone + abb. | carpe | Allt om iPhone | 4 | 2009-02-03 19:41 |
| sms på italienköpt iphone | emil | Allt om iPhone | 2 | 2008-11-09 21:38 |