![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2010
![]() |
Jag har funderat på en iPhone 4. Men jag undrar vad det finns för Android telefoner som kan matcha sig mot iPhone 4, eller kanske till och med är bättre?
Kan Samsung Galaxy S vara ett bra alternativ, men vad gör den bättre/ sämre än iPhone 4? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: May 2009
![]() |
Har haft en Samsung Galaxy S i ca 2 veckor men sen såldes den till förmån av Iphone 4. En grym lur men som har enorma problem med mjukvaran. Hade problem med GPS, med plötsliga samtalsnedkopplingar, program som inte gick och starta.
Men den stora displayen är grym, touchen likaså, kameran kanon i bra ljus och telefonen kan bli grymt bra med en stabil mjukvara, kanske Froyo (2.2). Om du hellre köper en Android lur så skulle jag i dagsläget köpa en Desire, polaren har den och han är hur nöjd som helst.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone med android | Pongo | Allt om iPhone | 47 | 2010-05-26 14:29 |
| Android på iPhone 3g | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2010-05-25 15:50 |
| Skicka gratis sms mellan iPhone/Android | pallert | Tillbehör & reservdelar | 3 | 2010-05-01 01:34 |
| Android running on iPhone | BenjaminE | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2010-04-22 21:42 |
| Tips: Creative In-Ear iPhone-lur med mic | Zike | Tillbehör & reservdelar | 8 | 2008-11-04 14:27 |