![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: May 2009
![]() |
Tips: Iphone i butik!
I Uppsala och Centralstation finns det en Tele2 butik som har Iphone i lager. Köpte min idag måndag och det fanns både 16 och 32 GB inne och ganska gott om dom sa försäljaren. Ni som inte orkar vänta och bor i närheten, åk dit.
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Citat:
kontant eller med ab. ?
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: May 2009
![]() |
Med ab, går ej alls och köpa utan ab. Tele2 säljer bara med ab och Comviq säljer utan ab sa killen som jobbade där. Men Comviq har 5-6 veckors kö tyvärr.
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
|
Citat:
Kanske skall ta och ringa butiken imorn då, har en bit att åka men det är det värt om det finns i lager. Tack för tipset iaf!
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
|
Tack timpa. nu har jag vart dit och inhandlat en 32gb
jag och bror köpte varsin, sen fanns det en 32gb kvar. Dom skulle få in en ny lev imorgon som troligast, annars på fredag!
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Nu var det en vecka sedan ni skrev här, men eftersom föregående talare pratade om en eventuell leveras i fredags så undrar jag om någon har koll ifall dom har några i lager just nu? Eller om någon har tips på andra butiker i Uppsala-regionen som kan ha Iphone 4 i lager?
Tack så mycket! ![]() |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Vad jag förstår så kommer nästa leverans i september då de vita iPhone 4 kommer. Men ev lagerstatus osv kan jag inte svara på.. Det blir till att ringa runt och leta för éran del.
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Enklaste sättet att få snabbt torde vara att kika runt i alla butiker i ditt närområde som någonsin haft en mobiltelefon till salu, att beställa via nätet verkar vara helt kört om man inte vill vänta minst 6 veckor, undantag om man beställer via CSN/Meceant.
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Jag beställde där och fick inom en vecka, där är "köpslussen" inte öppen så ofta så de säljer väldigt restriktivt då de enligt sig själva vill sälja när de har i lager, så om du lyckas beställa där får du troligtvis din telefon inom 2 leveranser från Apple.
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Tele2 med studentrabatt från CSN/Meceant.
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Teknikmagasinet i Farsta Strand hade en hel del 32 GB:are i lager igår. Vet även att tele 2 ute i Sollentuna brukar få in leveranser av iPhone 4 till butik, när och hur mycket vet jag inte dock.
Senast redigerad av second den 2010-09-23 klockan 23:44. |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Borde väl vara flertalet butiker med 4:an i lager nu, jag menar, det är ändå 1 och en halv månad sedan lanseringen i Sverige.
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Esmir
Mycket känd
|
Citat:
Luktar SCAM över hela sajten. Har nån köpt och fått redig iPhone ? |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone 4 i Telia-butik i Malmö? | CLS | Allt om iPhone | 2 | 2010-07-31 12:27 |
| Låsa upp iphone i butik | Akkka | Upplåsning och jailbreak | 7 | 2010-02-20 23:34 |
| Fysisk butik med bra tillbehör | Kurtson | Tillbehör & reservdelar | 6 | 2009-08-15 21:32 |
| Köpa iPhone 3GS kontant i butik - låsa upp | rsk | Upplåsning och jailbreak | 6 | 2009-07-31 12:56 |
| Iphone 3G utan abonnemang i telia butik ?! | ErnestoGuevara | Allt om iPhone | 4 | 2008-08-10 13:25 |