![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Vilken är egentligen bäst?
Jag funderar på att köpa en iphone men jag vet inte om jag vill ha iphone 3g eller iphone 4? Vilken är egentligen bäst? Vad är det som skiljer dom åt?
tacksam för svar! |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Med bättre skärm menar jag, högre upplösning, bättre betraktningsvinkel etc. Jag förstår inte vad du menar med vilken är värd att lägga pengarna på. Om man har släppt en mobil ett tidigare år så släpper man inte nästkommande modell som är sämre i hårdvaran .Jag personligen skulle lägga pengarna på en iPhone4 istället för en 3GS. |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Skillnaden i pris mellan 3gs och 4:an är så liten (relativt) att jag i dagsläget tycker det är dumt att köpa en ny 3gs. Talar inte för alla men försök hitta några totalkostnader och jämför.
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Köp iPhone med Comviq kontantkort säger väl allt nästan om man kollar på nypris.
4899:- för en iPhone 3GS med 8GB. 5899:- för en iPhone 4 med 16GB. Alltså en skillnad på en tusenlapp för att få den nyaste modellen och dubbla utrymmet jämfört mot en 3GS 8GB i detta exemplet. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kan man kolla vilken levenratör iphone är knuten till | odaman | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-11-24 09:20 |
| Ta reda på vilken operatör är iPhone låst till? | Zoro | Allt om iPhone | 13 | 2009-09-22 22:22 |
| Vilken SMS app tycker du fungerar bäst till Iphone ? | Mr Fyhr | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2008-10-07 21:14 |
| Vilket program är bäst att konvertera med? | utalker | Allt om iPhone | 4 | 2008-09-25 22:21 |
| Vad är egentligen 3g? | CV! | Allt om iPhone | 4 | 2008-04-16 14:38 |