![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Köpa av en amerikansk Iphone 4
Hej min kompis har tillfälle att köpa en iphone 4 till mig den är en amerikansk modell. Men nu snackar han om att den inte fungerar att uppdatera till den senaste uppdateringen stämmer detta och finns det fler problem med att köpa en amerikansk Iphone 4?
Tack på förhand / JReinhold |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Alla iPhones går att uppdatera/återställa till den senaste firmwaren.
Han kanske menar på att man _inte_ ska uppdatera/återställa till den senaste firmwaren då den nyaste firmware inte går att jailbreaka. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Esmir
Mycket känd
|
Nya bud angående garanti
![]() Goda nyheter faktiskt. Apple Sverige tolkar att garanti gäller i länder där iPhone 4 säljs. Så att era utlänska iPhones kan skickas till LAN master för garanti utan problem. Ta kontakt med apple först dock. Välj inte iphone support när du är i kön utan annan produkt så får du prata med någon som hänvisar dig till en auktoriserad Apple service |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | ||
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Citat:
Hursom helst glada nyheter för alla med utlands iPhone (4).
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Köpa en iPhone 3G eller 3GS? | Hessi | Köpa iPhone | 3 | 2009-09-11 11:48 |
| Vad hindrar en säljare av en iPhone att spärra den ? | rolerole | Köpa iPhone | 2 | 2009-08-17 14:15 |
| Aktivering av en amerikansk iphone 3g med Telia SIM | alifarzin83 | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2008-12-29 05:12 |
| Köpa en iPhone 3G i USA - binda sig? | Tevyn | Köpa iPhone | 2 | 2008-10-24 23:30 |
| Hur aktivera amerikansk Iphone | holmis54 | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2008-10-07 10:33 |