![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#23 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Hur längesedan var det varan lämnades av operatören till DHL för leverans? |
|
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
fick ett brev senare under dagen från Tre där det stog att jag har ett paket att hämta ut.
Så nu har jag äntligen fått min iPhone!!!! Tjoho!!!! Håller på och synkar den med iTunes nu. Kollade dock p DHL's hemsida igen och det går fortfarande inte att spåra paketet. och jag har dubbelkolla att nummret stämmer. Jag la beställningen den 30 juli och den gick igenom den 31 juli. I morgon flyttas mitt nr från Telia till Tre. Så i morgon har det tagit exakt 6 veckor att få den. Fast jag har fått sagt till mig tre gånger att det ska ta 2-3 veckor. Lite dåligt att säga det när de inte kalla hålla vad de säger.... Som jag brukar säga; Den som vängtar på något gott bir aldrig tjock |
|
|
|
|
|
#29 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
![]() Nu ska här synkroniseras, sedan lekas! |
|
|
|
|
|
|
#30 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
|
Citat:
själv har man fått en bekräftelse idag på att den har levererats, fick kolli nummer också så något kommer inom kort att hända...får se när paket tillslut dyker upp ...kanske nästa vecka om jag har tur eller?jag får säga samma som du vad gällande 4-6 veckor...är i slutet på min fjärde, börjar 5e nästa så man ska igentligen inte klaga ![]() |
|
|
|
|
|
|
#31 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#32 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Har suttit och lekt med min några timmar och börjar lära mig hitta bland funktionerna. Det är min första iPhone så det är en del att lära sig. Har synkat den nu och lagt in en massa appar. Nu gäller det bara att sortera dom
![]() Värt att vänta 6 veckor? Ja, men jobbigt var det. |
|
|
|
|
|
#34 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Hade jag kunnat välja att få vara kvar hos Telia och få mobilen direkt, hade jag lätt betalat mer än 1 000 kr extra för att få slippa 3. Tycker att jag förtjänar nån slags kompensation av 3. Var är Sverker Olofsson när man behöver honom? |
|
|
|
|
|
|
#36 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
Alternativt att du avbeställer din bokning hos dom. |
|
|
|
|
|
|
#37 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Lite svårt att avboka den nu då jag inte vill vänta ytterligare 4-6 veckor till hos Telia. Kan ju iofs kolla om nån butik får in den nästa vecka men det känns inte så troligt. |
|
|
|
|
|
|
#38 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Beställde 16gb förra tisdagen och fick SMS av telia igår att telefonen skickats,
Däremot fick jag ett konstigt kollinummer, typ POE516584654165416516. Det är ju inget kollinummer som är sökbart, hur gjorde ni andra? ![]() Senast redigerad av Amstaff den 2010-09-15 klockan 02:13. |
|
|
|
|
|
#40 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Vänta till avin kommer och ta med den till utlämningsstället antar jag. Kollinummret var överflödigt för mig i allafall.
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Låsa upp sen tillbaka | rabbit98 | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2010-08-18 16:30 |
| iPhone 4 England garanti, leverans m.m. | klegg | Allt om iPhone | 2 | 2010-08-06 03:53 |
| Nedgraderade sen försvan bildmappen. | FlameBoy93 | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2010-04-21 22:05 |
| Leverans rapport Väckning | hedehage14 | Allt om iPhone | 5 | 2009-10-26 12:17 |
| iPhone leverans The Phone House | Hane | Allt om iPhone | 2 | 2009-08-18 19:51 |