![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Köpa iPhone4
Tjena!
Har läst lite på forumet och funderar på att skaffa en iPhone, inte haft någon tidigare så har ett par frågor. Läste att det finns CSN rabatt, går just nu på gymnasiet, är det möjligt att använda det? Jag funderar på 16GB, är det stor skillnad mellan den och 32? Har också kikat lite på olika abonnemang, något ni rekommenderar? 3Surf Max kostar 299kr/mån, det är 10GB datatrafik som ingår, har för mig att Comviq hade nåt för samma pris dock endast 1GB, hur snabbt går det innan man har gjort åt sin datatrafik isåfall? Tacksam för svar! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Har du Spotify premium så räcker 16gb enligt mig
.Det beror på om du har Wlan hemma och i skolan som har du tillgång till , jag har det och jag har använt 70mb med mitt mobila internet på 1-2 veckor då är jag alltid uppkopplad på något sätt .
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
16 gb räcker för normalanvändaren, själ v har jag lagt in ett halvdussin filmer, ca hunrda låtar och ett femtiotals större apps och har endats använt ungefär 6 gb. Men vill man köra safe eller vet att man gärna lägger in lite extra så tar 32 gb, känns dock overkill.
Jag har själv 1 gb surf och har verkligen försökt komma upp till det denna månad men det gick inte, stannade på 800mb trots ,mycket youtube, ej-anpassade internetsidor, nedladdningar av apps etc. Tror inte det ska vara problem med 1 gb. Då är t'ckningen viktigare, hör ofta klagomål om 3:s täckning, kolla upp hur det är där du bor? Tele2 har ju ett mycket eminent nät. (egen erfarenhet)
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Tänk på att Tele2 och Telia/Halebop har samma nät. Tele2 brukar vara bäst i test
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Banned
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Hi, i bought one apple iphone 4 32gb factory unlocked MC605B/A in competitive price,it bring me a lot of fun and convenient, i like it very much.
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| album i iphone4 | rbin | Allt om iPhone | 2 | 2011-02-06 16:59 |
| Kan man köpa iphone4 kontant på elgiganten m.m? | Smisken | Köpa iPhone | 9 | 2010-08-15 21:03 |
| Bugg i spotify iphone4? | adam_ | Allt om iPhone | 3 | 2010-08-04 18:34 |
| JB till iPhone4? | Bjornsson | Upplåsning och jailbreak | 35 | 2010-08-02 11:49 |
| iphone4 + tele2 | gaggo | Allt om iPhone | 2 | 2010-07-28 10:26 |