![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Oct 2009
![]() |
Uk applestore I4, är de olåsta när man handlar därifrån ??
Vill bara försäkra mig en extra ggn innan jag lägger en order, min polare bor i London och jag får gärna använda hans adress för köpet.
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Japp de är helt olåsta. Det står även på deras sida. Har själv beställt en och väntar otåligt
På deras sida står det "When you purchase your iPhone from the Apple Online Store, you’ll get it SIM-free. So you can sign up for service with the carrier of your choice and change your carrier at any time." vilket betyder att den är olåst
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Banned
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Bara för att fråga om el-kontakten.
När ja köpte min 3gs för ett års sedan fick man en enhet med utbytbar el-kontakt. När min bror köpte sin för några månader sen fick han en hel enhet som man inte kan byta ut. den senare var betydligt mindre, avlång sak. Har de bytt på alla nya telefoner? |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Japp det har jag gjort. La en beställning den 26/9
![]() Citat:
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2010
![]() |
har en fråga ang. Borderlinx. jag har ingen aning hur det funkar, har bara varit inne på sidan en gång. någon som har lust att förklara?
det är så att jag vill köpa en helt olåst i4, 16 giggare. hur mycket får ni betala via borderlinx ni som beställt? dvs allt som allt hur mycket blir det? betalar man direkt via nätet då innan man får luren? hur är det med tull och liknande vet att det fanns komplikationer när man beställde från usa då 3gs kom ut? skulle va sjyst om någon tog sig tid att förklara. tack på förhand |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Priset för 16 gb versionen kommer bli ca 5500 kr + 350 kr till borderlinx för leveransen. Du betalar direkt för luren hos Apple och när ditt paket anländer till borderlinx så betalar du då leveransen. När de mottagit din betalning skickas ditt paket här till Sverige ![]()
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2010
![]() |
Citat:
![]() Nej, skämt åsido njut av din telefon när den kommer. Den är fantastisk. I alla fall det lilla jag har provat av min polares Iphone 4. |
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2010
![]() |
Citat:
![]() Egentligen inte så svårt. Du reggar dig på Borderlinx. Där får du en engelsk adress, som går till Borderlinx. Den engelska adressen använder du när du beställer från Apple UK, där du kan få den för 499 engelska pund. Den svenska kronan är stark nu, så det blir cirka 5 300 sek. När väl Apple UK får den i lager så skickar de din telefon till din engelska adress, dvs till Borderlinx. När du väl får den dit får du betala en avgift på någonstans mellan 300-500 kronor. Jag har faktiskt hört varierande priser. Detta för att Borderlinx ska skicka telefonen hem till dig. Med andra ord kostar det max 5800 sek med cirka idag tre veckors väntetid hos Apple. I många fall, vad jag har hört, så får Apple in sina telefoner i lager tidigare än vad de anger. Det gäller nog främst 16gb. Det ska inte vara någon tull elller liknande från ett annat eu-land. Telefonen är olåst. Hoppas det var till någon hjälp ![]() Senast redigerad av museo12 den 2010-10-02 klockan 19:58. |
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Köpa upplåst i4 med comviq | monkey | Köpa iPhone | 18 | 2010-08-25 13:00 |
| Var sparas de apparna man har köpt via iTunes? | cysy55 | Allt om iPhone | 2 | 2010-04-26 04:07 |
| Hur man lurar iTunes att man har 3.1.3 när man har 3.1.2 | r_o_n | Upplåsning och jailbreak | 16 | 2010-03-12 08:08 |
| Köpa iphone när man är 16 år? | Emilhip | Allt om iPhone | 3 | 2010-03-11 17:29 |
| De nya coola prylarna med 3.0.. Var är dom?? | ellboj | Allt om iPhone | 7 | 2009-06-18 13:06 |