![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2010
![]() |
Nya Macbook Air
Såg att ingen skrivit något om den nya Macbook Air så jag tänkte göra det! Hade varit kul att höra era åsikter om den nysläppta macen
Själv funderar jag på en 11,6". Ska in och klämma på en på fredag . För er som inte hört något så länkar jag till Apples hemsida (OBS länkar inte för att göra reklam, endast info för diskussionen!). Apple - MacBook Air - It thinks and acts like a full-size Mac Så vad är era åsikter?Senast redigerad av Nordborg den 2010-10-26 klockan 23:12. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Köpte en 13", helt underbar! Har sen tidigare en vit "plastbook", inget fel på den egentligen men några åsikter ang. Air; storleken är fantastisk, sjukt slimmad, bra skärm med bra upplösning, inte ett knäpp från flash hårddisken, fantastisk batteritid. Frun köpte en 11", hon är också väldigt nöjd. Skall man köra väldigt tunga applikationer borde man kanske snegla på MacBook Pro, men som "vanlig" dator - helt underbar.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2010
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
hoppas på ny macbook pro, fast nuvarande gick väl ner i pris så det kanske är värt det.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Air Video | Freebo | Allt om iPhone | 83 | 2010-08-17 12:35 |
| nya operatörsinställningar?? | CLS | Allt om iPhone | 19 | 2010-08-16 15:21 |
| AppTips: Air Mouse Pro | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2010-07-08 20:20 |
| mobile air mouse (spotify) | trigger_killer | Allt om iPhone | 2 | 2009-07-03 20:15 |
| Nya iPhone 3Gs | Pongo | Allt om iPhone | 89 | 2009-06-17 21:46 |