![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Htc med Windows mobile en dröm
Vad gäller skriva sms och förslag på ord. Hur kan Apple ha en så dålig sms-funktion. Den ska lära sig ord sägs det. HTC lärde sig hela fraser. När jag på fånen vill skriva Frans så föreslår den efter Fran Fram. När kommer Frans högre upp på förslagsordet. Skrivit ordet 100-tals ggr. På Htc kom en hel lista med förslag. Vill jag skriva på engelska så fånar den sig hela tiden utom med ordet Regards!
Finns det någon bot? Resten är en tröst i alla fall. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Den enklaste lösningen är nog att byta namn tror jag. vad tror du om Vladimir?
Nej, men ärligt talat så tror jag inte att iphonen lär sig ord, inget jag tänkt på. Möjligt att det finns men det verkar inte fungera så bra då ialla fall.
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Blir även ofta helt fel korrigeringar för mig, och därför har jag valt att stänga av autokorrigeringen helt då det går snabbare att skriva för mig utan.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| En HTC Desire mot en Iphone | mrfivenine | Köp & Sälj | 0 | 2011-01-18 01:38 |
| problem med Mobile Terminal efter JB ios 4.0 | hardboy | Upplåsning och jailbreak | 23 | 2010-08-12 14:55 |
| Byter en HTC Magic mot en iPhone | mrfivenine | Köp & Sälj | 0 | 2010-05-15 12:53 |
| Kan Htc Hero mäta sig med en Iphone 3GS? | blastabone | Allt om iPhone | 6 | 2009-09-02 12:56 |
| Windows Mobile på iPhone 3G | iPhoneinfo.se | Allt om iPhone | 20 | 2008-10-16 20:55 |