![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#3 (permalink) |
|
Herren på teppan
Omtalad
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
fått det någon gång, men då har jag bara F5:at så funkar de fint fint!
.................................................. ......................... IPhone 4G [16GB] Telia Komplett inkl 10GB surf Fw: 5.0.1 & Modefirmware: 04.11.08 Jailbreak: Redsn0w .................................................. ......................... |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Det beror inte på sidan specifikt.
Utan det är Binero som är den felade länken här, eftersom iPhoneinfo.se är hostad hos Binero. Det är mycket timeouts, nertid på 5-10min mer eller mindre varje dag & sidladdningar hos siter som ligger hos Binero går allmänt segt bara. Så där har du svaret till varför allt är så instabilt. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Uppgradering av iPhoneinfo.se
Vi har jobbat med att uppgradera forumet och vill be om ursäkt för eventuella störningar. Det ska nu fungera felfritt. Upplever ni några störningar rapportera gärna dem via PM.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hittar inte Iphonen i den här datorn | Fluppen | Allt om iPhone | 7 | 2010-06-16 22:46 |
| Problem med mina hörsnäckor (Den ena låter högre än den andra) | Mothergoose | Allt om iPhone | 4 | 2009-12-18 00:40 |
| Kan den här funka till 3G? | iRobban | Tillbehör & reservdelar | 2 | 2009-07-09 00:26 |
| Lite bra musik för dom som gått över till den ljusa sidan. | snook | Off-Topic | 7 | 2009-03-31 07:06 |