![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2011
![]() |
Hej,
tänkte dela med mig av min kvällsupplevelse. Min iPhone fick vingar och flög 6 meter över rummet och landade under soffan ![]() Displayskyddet var helt sönder repat men telefonen verkar ha överlevt. Det var när jag skulle ta fram den ur fickan med fodralet jag köpt på kjell & company. Kjell & Company - Nordens bredaste sortiment av tillbehör för hemelektronik En liten "knick med handen" och telefonen flyger ur detta fodralet då den bara är instoppad i ena sidan! Jag har inte ännu kunnat konstatera om min nya iphone som bara är en halv vecka ännu har överlevt flygturen. ![]() Jag är fortfarande chockad efter upplevelsen. ![]() Senast redigerad av MrShark den 2011-05-02 klockan 23:05. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone 4 med eller utan fodral | CLS | Allt om iPhone | 10 | 2010-10-22 21:17 |
| Griffin Clarifi fodral för iPhone 3G | jompao | Tillbehör & reservdelar | 0 | 2009-06-01 14:30 |
| Fodral till iPhone | Red Eagle | Tillbehör & reservdelar | 15 | 2009-01-12 23:42 |
| Fodral till Iphone | DanneManne | Allt om iPhone | 1 | 2008-08-13 22:50 |