![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Forumet?
Vad har hänt med forumet, verkar knappt vara nån här längre och skriver alls?
Det var ju hur mycket som helst förr, vart har alla tagit vägen? Hej Alexxx, Vi har gjort lite förändringar på forumet men det kommer bra bli bättre och bättre ./Admin |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Citat:
/Admin
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
ser ingen som helst förändring, eller jo kanske ännu mindre folk här.
Hur kan du bara sabba sidan så med all reklam och skit. Och den där döskallen från iphonereservdelar som härjar runt här som om han kunde nåt egentligen. I mina ögon är denna sida numera död, den kommer aldrig bli bättre, 12 sidor med inlägg sedan Januari, bedrövligt. Jailbreakme.com släpptes igår, varför har ni inte det på första sidan än? Tolka mig rätt, jag gillade denna sida mycket, men nånting har hänt och det verkar inte vara positivt. En annan sak är, varför får folk inte prata om crackade appar, vad bryr du dig om det? Så länge dom inte lägger in länkar i forumet till appar så är det väl ok? Massa jävla censur på saker och ting, inte undra på att folk drar härifrån, är inte det ganska uppenbart? Jaja, vi får väl se hur det utvecklas, kul för alla annonsörer som inte får klick på sina banners, hehehe. Lycka till Over ´n Out! |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
annonserna stör inte mig iallafall, dom är inte i vägen för själva forumsdelen. sedan tänk på att sidan förändras ännu, allt är inte klart. iphoneinfo.se har också fått nya ägare, med andra ord en massa förändringar är väntade och vi användare har mycket mer att säga till om.
det med att klaga på att användare inte längre är aktiva, alla säger just som du. Men min fråga till dig då, varför är du inte aktiv och gör något åt saken, hjälp folk som du kan hjälpa. samt så ska man inte klaga på att användare inte längre är aktiva ifall man själv inte varit det. ![]()
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Här på forumet -liksom på alla andra forum -handlar det om att dela med sig. Inget serveras på silverfat. Känner du att aktiviteten är under din tillfredsställelse, så får du ju först och främst visa att du kan vara aktiv.
Alla moderatorer, samt administratör arbetar hårt för att uppfylla alla krav. Men, för att kraven ska accepteras krävs ju folk på sidan som kan ge kritik.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Herren på teppan
Omtalad
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
En annan sak med som jag tror , eller av egen erfarenhet är att det är sommartid och varmt ute , sitter inte så ofta vid datorn på sommarn, och så e det på alla sidor, mindre folk på sommarn och fler på vintern!
.................................................. ......................... IPhone 4G [16GB] Telia Komplett inkl 10GB surf Fw: 5.0.1 & Modefirmware: 04.11.08 Jailbreak: Redsn0w .................................................. ......................... |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Iphone anpassa forumet. | Ponyboy | Allt om iPhone | 3 | 2009-09-30 20:21 |
| Utropstecknet i forumet funkar inte... | r_o_n | Off-Topic | 7 | 2009-09-14 13:33 |
| Dela forumet | Jezper | Allt om iPhone | 4 | 2008-08-21 13:16 |
| Ett förslag till forumet | geezarn | Allt om iPhone | 5 | 2008-07-10 06:37 |