![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Vad har hänt med alla Moderatorer?
Ja, vad har hänt?
Tycker det är väldigt mycket o-ordning i forumet övht och att man knappt ser någon moderator nu för tiden. Finns många trådar som t.ex är klistrade sen flera år tillbaka (och bara tar upp onödig plats högst upp i t.ex jailbreak forumet) sen så händer det väldigt ofta att såna som spammar skriver i andras trådar.. Inte så kul att se sånt..
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
De har nog förvandlats till tomtenissar som hjälper tomten nu när det är nära jul.
Nejdå.. Vet faktiskt inte vart de tagit vägen. Har också märkt av saknaden av städning i forumet, vilket har gjort mig mer inaktiv med att svara på inlägg. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Jo, det var ungefär dit jag ville komma också.. Jag håller med fullständigt!
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Precis, lite tråkigt att se, vore kul om det blev lite mer liv och jag tror anledningen till att folk inte känner sig manade att vara här längre är väl för att det är så mycket spam och skit som dyker upp med jämna mellanrum!
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Legend
![]() |
Vore toppen om ägaren för iphoneinfo.se eller någon moderator kunde komma in i samtalet i denna tråd och berätta varför det kommer sig att all den administrativa delen mer eller mindre försvunnit som man som vanlig medlem brukar se.
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ni får ursäkta att jag inte varit här inne på ett tag, tog och kollade genom alla anmälda trådar/inlägg och har bannat dom flesta, ska se över detta med moderatorer. trodde det var lite mer kontroll här inne.
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
har lagt ner timmar nu här inne i forumet, flyttat en massa ämnen från off-topic in till sitt rätta. skapat nya trådar (Allt om övriga enheter) samt undertrådar (kom gärna med fler förslag på trådar) . tagit bort en massa spam och annat skit.
förslag på vad mer som behövs i forumet?
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
Är där inget intresse utifrån, är där ju heller inget intresse inifrån.
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Banned
Nykomling
Reg.datum: Jan 2012
![]() |
De goda nyheterna, goda nyheter, jag hittade en bra plats aktiviteter vid jul, The Best gift apple iphone 4s white 32gb factory unlocked MD242B/A and black MD245B/A(Sim Free) endast $ 769,00, är egentligen för billigt Jag beställde den, så jag har en bra present till min flickvän, och att webbplatsens adress är: Buy Authentic Apple Products,monster spiderman beats Online for wholesale prices : New Apple iphone 5 Online: ecinbox.com kan du gå dit för att se! ! Jag önskar er en god jul.
![]() |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Behöver moderatorerna hjälp så ställer jag gärna upp.
Är inne på forumet flera gånger om dagen. Låter det intressant så kan nån admin skicka pm. Mvh
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
Citat:
PM skickat.
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Kan också hjälpa till om det behövs, är van vid forum i allmänhet sen över 10år tillbaka (skillz på sweclockers är jag).. Vill bara att det skall vara trivsamt på forumet för alla, blir mycket roligare att hjälpa till då.
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt Senast redigerad av Miche den 2012-01-16 klockan 18:17. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| ALLA mina sms försvann, HJÄLP! | theepee | Allt om iPhone | 1 | 2011-03-12 07:47 |
| Tack alla! | BrettFavre | Allt om iPhone | 1 | 2009-08-23 15:24 |
| ALLA apps kraschar | Broden | Allt om iPhone | 6 | 2009-07-19 10:24 |
| Alla problem | Mekke | Upplåsning och jailbreak | 12 | 2008-12-28 14:15 |