![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2011
![]() |
Småsaker att störa sig på
Tänkte att det var dags för en tråd där man kan skriva såna däär lustiga småsaker man stör sig på. Jag stör mig på:
-Folk som ska gå på bussen/tunnelbanan/spårvägen innan man hunnit gå av. -Folk som skrattar högt åt dåliga skämt. Extra störande på exempelvis bio. Kan förstöra hela glädjen i att se en film. -Folk som ber om hjälp eller har en fråga, så dom startar en tråd i ett forum och får hjälp. Sen skiter dom i att tacka eller skriva hur det gick. -Folk som tycker att dom är bättre än andra för att dom inte dricker. Det här var dom grejer jag kom på nu, kommer tänka på mer snart. Skriv vad ni stör er på!! |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
min arbetskollega, latare person får man söka efter..
samt alla jäkla personer som går med en onepiece utanför hemmet.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
Alla som särskriver!
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Go nuts! Särskrivning
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
Haha.. förgyllde min kväll
![]()
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Alla dumma jävlar som vidarebefodrar kedjesaker på Facebook så man måste läsa samma statusar en hel dag!
Sen sätter jag +1 på Pongo om OnePiece!!! Det är väl för fasen en pyjamas och inte nåt man ska ha som ytterplagg.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| 2 saker jag hoppas Apple ska göra. | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2011-11-29 04:40 |
| min iphone 4 är jb med dessa saker | swag | Upplåsning och jailbreak | 9 | 2011-01-07 17:48 |
| Kan inte köpa saker från iTunes | diflover | Allt om iPhone | 4 | 2010-11-10 21:16 |
| Lägga till saker i lockscreen | DonRaphael | Allt om iPhone | 6 | 2010-01-10 02:29 |
| Behöver hjälp att reda ut några saker | Ulf | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-08-07 11:42 |