![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2008
![]() |
App developers, gör lite nytta!
quake3-iphone - Google Code Hjälp till att utveckla Quake III till iphone! För er som inte är developers men vill spela lite Q3 på er iphone: IPA: Download links - Sharebee.com, the one and only online file hosting distribution service. Modifierad config för lättare kontroller: Download links - Sharebee.com, the one and only online file hosting distribution service. "Rename to q3config.cfg place in /private/var/mobile/library/quake/demoq3/" Bara jag som tycker det är hur coolt som helst?! Edit: Eftersom Quakes motor är open source så är det inte emot reglerna, så lås inte tråden ![]() Senast redigerad av Tiax den 2008-12-12 klockan 17:34. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Jag hatar detta, varie gång jag laddar ner en sådan IPA fil och sen lägger in den i itunes så går inte programmet igång /:
Det står att "programet quake lll kan inte öppnas" Måste jag göra något i WinSCP eller något?
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| A/S 400 app? | Kurtson | Allt om iPhone | 2 | 2010-02-17 21:51 |
| FTP app. | plutonium | Off-Topic | 2 | 2010-02-17 21:06 |
| MUS app | Kurtson | Allt om iPhone | 3 | 2009-12-26 22:44 |
| Avinstallera App? | Maks | Allt om iPhone | 3 | 2008-12-06 19:56 |
| Betala för redan köpt app i App Store? | jolinjom | Allt om iPhone | 3 | 2008-08-06 06:42 |