![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Precis kommit hem med min nyinköpta VITA 16GB iPhone, som förövrigt är det enda jag har ifrån APPLE förutom en gammal hederlig iPod mini 4GB i silver från 2005. Sitter här med iTunes, och försöker lägga in lite musik i MP3 format på min telefon, a la iPod mini style, men det vill bara inte flyttas till telefonen
Hur gör man för att lägga in på datan befintlig musik till sin iPhone Musiken jag vill ha på min iPhone finns definitivt inte heller på iTunes store...![]() Tacksam för svar ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Jag la in det i musikbiblioteket och syncade upp den mot Iphonen sen...
Finns på egenskaperna på Iphonen i Itunes.. Har inte Itunes här på datorn men där ska det finnas nånstans ![]()
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Min Ipod har ju sån funktion men phonen var bara dum när jag försökte.. nu vet jag varför!! Tack!
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Tack för svar
Det löste sig tillslut ändå och jag har lyckats lägga in lite musik Om jag nu bara kunde få nät i sverige med mitt danska telia abonnemang så vore allt verkligen prefekt Alltså har iPhone så kass antenn att man inte ens har täckning i Malmö, eller är det nån som vet om Telia i allmänhet fortfarande kör racet med att man måste lägga till utlandstjänst för att använda telefonen i utlandet. Jag är Öresundspendlare med danskköpt iPhone men bor i Malmö och det vore bra att i alla fall kunna ta emot sms hemma i Malmö![]() |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Svar till alla som ska köpa iPhone utomlands... | jolinjom | Köpa iPhone | 24 | 2010-08-09 09:51 |
| Prioritera ett nummer när flera har samma? | r_o_n | Allt om iPhone | 3 | 2009-07-15 08:23 |
| Kanske dum fråga? | Tiax | Upplåsning och jailbreak | 6 | 2009-02-10 18:03 |
| Köpt iPhone 2G, har en fråga | CLS | Allt om iPhone | 2 | 2008-09-18 15:03 |
| Nån som har info/rykten om andra företag som kommer få sälja iPhone och när? | JohnFa | Operatörer & abonnemang | 7 | 2008-09-17 22:47 |