![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Supermoderator
Mycket känd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Lite bra musik för dom som gått över till den ljusa sidan.
Home
Om man är som jag en inbiten mac-fanatiker så kommer du att älska den (sort of). Finns både på engelska och svenska! Låt tonerna förgylla eran lördag.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Nu måste jag ställa en fråga: Hur ''ska'' man uttala mac på svenska? [Makk] elr [Määk] som på engelska? Samma sak med iMac: [ajmääk] elr [iimakk]
Sjukt bra låt ![]()
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
|
En sushi på de.
Citat:
[makk] oavsett vilken produkt, för de är mac. [ajphåån] Oseriösa uttalet. Sen är det engelska uttalet. Hur uttalar man iPhone och iPod i din stad då? |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
I min stad säger folket [ajfone] och [makk], men skit i det nu var bara en liten grej jag ''störde'' mig på
![]()
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Fint bilkit för 3G/3GS till bra pris! | jompao | Tillbehör & reservdelar | 4 | 2009-10-14 19:51 |
| Program för att konvertera avi fil till fil som funkar för iphone! snabba svar tack! | Matt3 | Tillbehör & reservdelar | 10 | 2009-10-05 16:32 |
| App Store, dom har inte tagit betalt för mina 2 program jag köpte (?) | bladefinor | Allt om iPhone | 0 | 2009-06-08 12:43 |
| Tråden för oss som beställt en iPhone 3G men inte fått den än. | JohnFa | Köpa iPhone | 22 | 2008-09-18 18:25 |
| Bra musik! | bandoe | Off-Topic | 12 | 2008-09-12 20:47 |