![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Sånt Man Ska Undvika Med Iphonen!
Slå den inte med trubbiga föremål.
Kasta den inte på anfallande bäckvattenödlor. Häll inte öl över den. Glöm den inte i kylskåpet. Kör inte över den med gräsklipparen. Försök inte filma eller mms:a utan jailbrejk. Använd den inte som dörrstopp. Tappa den inte i sjön. Anslut den helst inte till en senil delldator. Om du följer dessa enkla råd,och inte ställer till med nåt annat kommer den att fortsätta att fungera! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
Slå den med spetsiga föremål. Kasta den på defensiva flodhästar. Häll vin över den. Glöm den i frysen. Kör över den med bilen. Försök filma och mms:a med jailbreak. Använd den under bordet så att det står stadigt. Tappa den i havet. Anslut den till en hjärnskadad HP. Om du följer dessa råd kommer, och inte ställer till med nåt annat så kommer den inte fortsätta fungera! Hoppas de e okej att jag gjorde en liten ''rip-off'' Steffe, har man tråkigt på lovet så har man. Kände att jag var tvungen ![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
ni har missat den enda viktiga delen,
Visa aldrig din iphone bland en massa folk, och ännu värre låt inte folk få testa den för dom kommer aldrig släppa den.
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
typ idag fick jag stå o vänta en kvart för en gitarrspelare såg "pocketguitar" i min iphone XD såg = måste testa |
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Händer ständigt om man har red baron,light sabre eller ifishing i luren också.
Dock en varning:dessa apps kan leda till skador på personer och egendom,används på egen risk! (Tänker inte gå närmare in på detta,eftersom känsliga personer kan bli lite upprörda) |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur får man iphonen synlig med bluetoothen? | mini | Allt om iPhone | 3 | 2009-10-01 16:06 |
| vad ska man stänga av? | jgshsmz | Allt om iPhone | 13 | 2008-12-03 17:07 |
| Ska man köpa nu eller ska man vänta på nästa modell? | digit | Köpa iPhone | 5 | 2008-10-19 21:27 |
| Vad ska man säga Telia!! | mini | Allt om iPhone | 2 | 2008-08-09 17:03 |
| Vad ska man stänga av? | ada | Allt om iPhone | 2 | 2008-07-30 09:36 |