![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Hej!
![]() Jag har en lite odd fråga här, som har med Lego att göra ![]() Iaf, det finns ju en lego-robot som heter NXT (LEGO.com MINDSTORMS NXT Home), och den är faktiskt jätterolig! Håller på att bygga ett iPhone-ställ som kan roteras etc. ![]() Hursomhelst, har lite problem med programvara o sånt.. Intel-versionen för Mac är en portning från ppc-versionen, och den har inte stöd för bluetooth! Finns oxå en mobil version som stöder typ 10 olika mobiler.. ![]() Jag kan programmera i Java, och skulle vilja ha sourcen till detta mobil-program för att göra en egen version.. Men jag har inte hittat den Finns det nån "de-compiler" för mobila javaprogram? Skulle vilja ha bluetooth-styrning..Om detta funkar borde man kunna använda samma grejer för att göra en iPhone-app som styr den ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Citat:
skulle också vilja göra ett sånt säg till om du lyckas!
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Java till 3gs? | remixxan | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2009-08-08 20:07 |