![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
En rolig idé..
Hejsan alla på iPhoneInfo.se!
Till att börja med så vill jag tacka alla här på forumet, utan er hade jag inte varit den jag är idag! ![]() Och angående just detta forum har jag fått en lite lustig idé.. ![]() Så här i andra halvan av sommarlovet finns det inte så mkt att göra.. Speciellt inte när det regnar hela tiden! Och det gör oxå att jag kommer av mej lite med mina små, skämtsamma idéer som gör vardagen rolig (Innan sommarlovet t.ex. sprang jag runt i skolan med en gasmask Själva skolavslutningen var det ca 25°, och jag hade en svart kostym.. Jag var faktiskt den enda i sjuan som hade det!! ) Iaf, idag kom jag på en idé som skulle göra att jag tog igen allt jag missat Men jag måste ha ett godkännande.. Min idé är att trycka ett tryck ( ) på en vanlig, vit tröja, kanske flera, med detta tryck:Framsida: ![]() Baksida: ![]() Så vad tycks? Jag vänder mej mest mot er som tar hand om iPhoneInfo.se och frågar: Är detta okej för er?Det skulle vara rätt kul att ha en sån tröja ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Ja, det passar bäst bakom det där trycket
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Supermoderator
Mycket känd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Det går bra att trycka tröjan
![]() Blir den snygg så kan jag slanta en peng för ett ex. Men inte med namnet Mekke förstås ![]()
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
![]() Jag kan posta en bild när den är klar, så får du bestämma då ![]()
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Jag ska fixa lite uppdateringar på bilderna innan jag trycker
Tack för tipset QeuDee ![]()
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
ja, exakt... den är ju inte snygg, gör en snygg på en gång istället
![]() jag hjälper dig gärna isåfall. och vart har du tänkt att trycka de där? för att det ska bli lär du iaf göra den i illustrator, vectorgrafik och spar ner i .eps sen, och glöm inte att lägga konturer osv på textlager. |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
Jag har inte heller bestämt mej riktigt var.. ![]() Tyvärr har jag inte Illustrator... ![]()
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Okej, jag har nu lyckats få tillfällig tillgång till Illustrator CS, någon som har några tips om hur bilden kan se ut?
Så att den blir riktigt snygg ![]()
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Snart blir det väl snacka om gemensam mötesplats med grill o bärs och hela tjöret =)
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
![]() ![]() ![]()
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5.1 Ger support via PM efter 16:00! |
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Haha, håller med, iPhoneInfo.se är lätt det trevligaste forumet som finns!!
Överlägset Och det är därför jag vill göra detta ![]() Men jag behöver lite idéer.. Nån som har nått tips? Det här kommer ju bli som en gemensam grej, alla måste vara med och göra den ![]()
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| En iphone 3g 8gb och en sony ericsson c903 bytes mot en 3gs | Braxen | Köp & Sälj | 1 | 2010-04-24 18:49 |
| wifi problem, någon idé? | zebbe | Allt om iPhone | 8 | 2008-12-26 21:53 |
| Rolig sak vid flygning! | mrfestis | Allt om iPhone | 7 | 2008-12-15 19:09 |
| Rolig seriestrip - Apple | snook | Off-Topic | 4 | 2008-10-26 22:11 |
| Vem kan utveckla en idé jag har till applikation till iPhone? | webulven | Allt om iPhone | 7 | 2008-10-03 12:40 |