![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
Hur bra är ditt tangentbort?
Ett litet test 'hur bra tangentbordet är.
Håll in båda shift och skriv: THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS Skriv gärna era resultat och vad ni har för tangentbord. ![]() Mitt blev: THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS Logitech G11 har jag.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
va? jag kan skriva det där som det är och jag har ett riktigt gammalt dell tangenbord.
och är pro gamer i sin rätta bemärkelse. :p säger väl mest om folk som köper nya/dyra tangentbord.
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
H CK BN FX JMPS V H LAZ DGS
MacBook white tangentbord :/ Vad är detta ett test på egentligen ? ![]()
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
Det är hur snabbt tangentbordet reagerar och hur har jag en viss aning om att om man får i hela meningen komplett så sitter alla tangenter ihopkopplade, så inte kanske 5 st. kanske är det, och då kan man klicka på många fler samtidigt och mycket bättre reaktion!
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Citat:
![]() TE QUICK FOX JUMPS OVER TE LAZY DOS Saitek Cyborg Keyboard
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Citat:
Backsteg funkade inte ![]() Senast redigerad av Adrian G den 2009-09-06 klockan 21:34. Anledning: Originalmening: - Tycker du det? Jag skulle gärna gjort det men jag orkar inte :( |
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Editerar in rätt såklart.
Jo De Ker Jag!!!! Oh Slua Spaa Nu! Här Ska Ara Ordning Oh Reda Kanelbulle P Fredag!
Senast redigerad av Adrian G den 2009-09-08 klockan 20:43. Anledning: Jo det tycker jag!! Och sluta spamma nu! Här ska vara ordning och reda kanelbulle på fredag. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur bra är Telias Iphone Displayskydd? | goranlive | Tillbehör & reservdelar | 1 | 2009-11-21 09:24 |
| Hur bra är ZAGG's invisibleSHIELD™ ?? | Jeasse | Tillbehör & reservdelar | 13 | 2009-11-20 16:33 |
| Hur bra är ZAGG's invisibleSHIELD™ ?? | Jeasse | Allt om iPhone | 1 | 2009-10-25 10:43 |
| Är du nöjd med ditt fake SIM? | DrD | Upplåsning och jailbreak | 9 | 2008-11-10 12:25 |
| Är du nöjd med ditt Fake Sim, rösta här! | DrD | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2008-11-06 20:06 |