![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2009
![]() |
Thihi, 32gb svart iphone 3gs beställd och kommer nästa vecka, har stora förhoppningar.
Oh.. en grej jag försökt förstå är.. - varför ska man hacka/jailbreaka telefonen? - kan jag få program gratis istället för köpa dem via applestore? tack för svar! Gratis är gott. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oh.. en grej jag försökt förstå är..
- varför ska man hacka/jailbreaka telefonen? för gör du det, så får du tillgång till tredjeparts program sånt som apple inte godkänt, samt så kan du göra din iphone personlig med olika teman osv. - kan jag få program gratis istället för köpa dem via applestore? sånt snackar vi inte om i detta forum (ja det går), vill du veta hur man gör eller vilka prog man ska istallera så får du googla.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
bör läggas till att programmen på appstore inte är dyra dom flesta av dom kostar 7 kr, och ännu fler är gratis.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Problem med mina hörsnäckor (Den ena låter högre än den andra) | Mothergoose | Allt om iPhone | 4 | 2009-12-18 00:40 |
| blacksn0w ute.. snart | wilkab89 | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2009-10-31 18:03 |
| Kommer jag inte få min iphone den 31:a? | Höglund | Operatörer & abonnemang | 35 | 2009-08-07 16:32 |
| Iphone 3GS kommer den 31 Juli! | andlin | Köpa iPhone | 3 | 2009-07-01 16:25 |
| när kommer den med kontant kort ? | tatter | Operatörer & abonnemang | 5 | 2008-08-16 13:27 |