![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
|
YouTube - What is Google Wave?
Det innebär att i denna tråden skriver alla vilket wave-account dem har och sen addar man varandra. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Fattar fortfarande inte vad Google Wave är för nått.
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
fredrik.kurtson@googlewave.com, har NÅGRA invites kvar, så messa mig så kan vi lösa det.
carpe>så som mail varit om den uppfunnits idag. Mix av mail, projekt, forum, chat, msn |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Japp, fungerar verkligen inte bra på iPhone och med tanke på att Apple och Google är såta fiender och Safari fortfarande inte stöder Webkit så lär det ta tid, kanske med nästa FW upgrade?
Det finns en workaround som fungerar för er med Mac (har inte testat Safari på PC). Skapa ett Google Wave bokmärke via Safari på Mac, synka bokmärket med din iPhone och placera bokmärket på din springboard. |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Jag - Mail - Du Nya Wave: Jag - Wave - vem som helst I början använder man Wave till att chatta men sen direkt märker man vilken potential det har. Wave kommer bli det som företag kommer att vilja föredra inför framtiden. |
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Men....varför vill man läsa vad andra folk skriver? Och speciellt vad främlingar skriver, om jag nu har fattat det rätt. Liknande twitter?
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Exempel igen: Jag Johan Per Lisa Jag: Årsredovisning Årets reddvisning Johan säger: Hoppsan, du stavade fel, vänta lite. Jag & Johan: Årets redovisning Per citerar Johan: Perfekt, nu ser det bra ut. Lisa sparar det i sin mapp. Skit samma, titta på youtube tills du blir såld på det. |
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Info för dom dom inte fattar.
YouTube - Google Wave presentation - abridged |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Jag ser inte det geniala i det. Men det är möjligt att det blir en hit
![]()
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Finns även en app på den på appstore som heter just Google Wave
Jag har addat er här nu iallafall. Och har nog några invite kvar så ni som vill vara med i wave skrive in er så kan vi kanske hjälpa er in. wavw är ju live på riktigt tex msn eller liknade är inte samma sak för där ser man inte kompisen ändra texten osv. Det är nytt för mig nu men det fumgerar speciellt bra när man vill ha reda på något som kanske ingen just då kan svara på i forumet men istället här på wave så testa nu det bits inte. Senast redigerad av Mr Fyhr den 2009-12-13 klockan 03:42. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Google Wave | Kurtson | Off-Topic | 15 | 2009-11-30 12:32 |
| Unlockandload.se - Sveriges ENDA officiella Rebelsimåterförsäljare | ual | Köp & Sälj | 16 | 2009-07-12 11:56 |
| iPhone 3G upplåst? - YESSIM! Officiella-tråden | rotkiv | Upplåsning och jailbreak | 36 | 2008-09-04 16:51 |
| Officiella Blocket-tråden | Morbidio | Köpa iPhone | 9 | 2008-08-05 23:20 |