![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Julklappar!
Har ett litet presentkort på Lovefilm - 6 månader gratis 2-filmspaket!
Har även en gratiskod på ett spel. (funkar dessvärre bara på Amerikanskt ituneskonto) Tänkte sänka bort dem såhär i juletider. Men då jag bara har dessa två, måste jag göra en lite tävling om dem ![]() Därför vinner den som gör den 24e posten här (min EJ inräknad) ![]() Spelkoden får den som först postar (och HAR ett amerikanskt iTuneskonto). OBS! regler Jag är inte 100% på att koden funkar, men är 97% säker. Kan dessvärre inte testa för då går den åt. Samma person får posta hur många gånger den vill, men inte 2ggr i rad! Jag kommer inte ge koden till någon som varit medlem mindre än 1 månad från det att den 24 posten skrivs. Det ska inte vara någon bindningstid på Lovefilmabonemanget, sålänge man säger upp det i tid. Om det mot förmodan skulle vara det tar jag inget ansvar. LYCKA TILL och God Jul! ![]() Senast redigerad av bozz den 2009-12-22 klockan 14:29. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
post 1:
ja mm skulle vara nice med lovefilm, bara för att tjejen vart sugen på att ha ett abb där
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
I'm on, min klapp kanske inte är direkt PK men iaf iPhonerelaterad.... iPhone Vibrator | Erotica...Art...Stories...Photos...
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Eftersom Svensson verkar ha lite svårt med matten så blir det här:
#6 Samsung Flash 256GB Perfekt till datanörden, eller vänta.. Köp gärna en till mig ![]() För er som aldrig skulle kunna tänka er att köpa en "simpel" hårddisk för dom pengarna, ta en titt här ![]() YouTube - Samsung SSD Awesomeness
iPhone 4 16Gb PianoBlack Version: 4.0.1 Tele2 iPhone 3Gs 32Gb WonderfulWhite Version: 3.1.2 Jailbreak: Blackra1n Upplåsning: Blacksn0w Senast redigerad av DanneWalle den 2009-12-23 klockan 21:09. |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Supermoderator
Mycket känd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Jag har inget bra julklappstips men, en gåva till cancerfonden är inte helt fel. Stöd oss - Cancerfonden God Jul
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|