![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Ringsignal från AUDIKO
Hej. Om jag laddar ner en ringsignal från AUDiKO till itunes
t ex Hacke Hackspett,inte innebär väl det att jag prenumererar på ringsignaler för 90 kronor per vecka. Det kommer upp ett sådant meddelande!!! När jag väl har Hacke på itunes hur får jag sedan den till Ringsignaler i min Iphone? Varma hälsningar från Leo |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Välkommen till forumet Leo, jag har själv testat Audiko ett par gånger men aldrig fått frågan om betalning eller en tillstymmelse till antydan om att det skulle kosta $.
Så länge du inte anger ditt mobilnummer någonstans på siten eller ditt namn, adress eller någon annat personlig information så kan du vara säker på att du inte debiteras något för tjänsten ![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
Du kan också klicka på din iPhone och i fliken Sammanfattning bocka för "Hantera musik och videor manuellt" och trycka på utför. Sen kan du bara markera dina ringsignalerna i din bibliotek och dra dem till din iphone.
Har fullt upp just nu! Senast redigerad av Ponyboy den 2010-01-13 klockan 12:46. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ringsignal från högtalare trots headset? | tobias.flood | Allt om iPhone | 3 | 2009-08-09 18:59 |
| Ringsignal | Hane | Allt om iPhone | 7 | 2009-07-08 21:26 |
| Ringsignal...? | annah88 | Allt om iPhone | 11 | 2009-06-15 00:46 |
| Ringsignal | jea | Allt om iPhone | 1 | 2008-07-12 12:53 |
| Högre ringsignal? | cmts | Allt om iPhone | 3 | 2008-04-02 14:02 |