![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
*Vad* - när jag synkar iPhonen med PC:n via iTunes så flyttas allt över till iPhonen; dvs. mejlen som fungerade alldeles utmärkt på datorn nyss går inte att använda - får meddelande om att uppge användarnamn och lösenord - gör det - får samma uppmaning igen - uppge användarnamn och lösenord - det hakar upp sig.
Har provat att lägga in inställningarna manuellt i iPhonen - men det funkar inte; då kan den inte ansluta - SLL och något annat spökar. *Trött*... |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Men... någon får rätta mig för även jag är lite trött: mail synkas inte mellan dator och iPhone med hjälp av iTunes.
1. Se till att mailen på datorn fungerar och att du använder IMAP och inte POP3 2. Radera mailkontot på telefonen och starta om den 3. Sätt upp mailkontot ingen på telefonen, använda IMAP och inte POP3! |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| I-Funbox fungerar inte? | utalker | Allt om iPhone | 1 | 2010-01-27 16:31 |
| Touchen fungerar inte! | Bergendahl | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2009-12-21 04:06 |
| Vibratorn fungerar inte | justin | Allt om iPhone | 2 | 2009-12-17 09:54 |
| Surfa fungerar inte.. | alx019 | Allt om iPhone | 0 | 2009-08-13 23:59 |
| Telefondelen fungerar inte | Yemkela | Allt om iPhone | 3 | 2009-01-16 10:15 |