![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#44 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Citat:
Allt är grejer jag hittat på deviantart och customize.com (tror det heter så). Vissa delar från org temat, enigma och andra från HUD Vision ![]() Och din ide där, verkar riktigt skön Dock är jag inte alls bra på sånt. Testa på deviantart eller något annat bra ställe ![]() |
|
|
|
|
|
|
#47 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
We are young. We are strong. We're not looking for where we belong We're not cool. We are free. And we're running with blood on our knees Senast redigerad av Cophe den 2010-05-22 klockan 21:06. |
|
|
|
|
|
#50 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#51 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Mitt lilla skrivbord.
Rätt nyformad, så jag har inte haft tid och fixa in Samurize etc. Will come ![]() ![]() Större bild: http://i45.tinypic.com/28konqg.jpg
|
|
|
#52 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Jag gick tillbaka till min lilla ObjectDock. Har saknat dess grafiska interface länge. |
|
|
|
|
|
|
#57 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Time för den här tråden att vakna! Har automatiskt byta av bakgrundsbild, dock är det samma bild, fast i olika färger. Eftersom alla mina fönster osv är genomskinliga, så ändras färgen på hela windows. Mycket najs
![]() ![]() Tema: Browsing Visual Styles 7 on deviantART Startorb: Browsing Start Orbs on deviantART Ikoner: Browsing Customization on deviantART (en del har jag gjort själv) Wallpaper(s): Egna med insperation av org wallpaper från mitt tema, kan ladda upp om någon vill ha. Finns i blå,grön,gul,orange,röd och lila.
|
|
|
#58 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Väldigt stilrent Äppelphone.
Gillas ![]() Lägger upp en bild, dock inte så mycket ändrat sen sist jag laddade upp. Ny Bakgrundsbild och så är nya iTunes där. (Kan tycka att ikonen är lite väl färgstark) ![]()
iPhone 3g black 8gb - JB 4.2.1 - Telia Max 25 MacBook Pro Är inte längre skribent för iPhoneinfo. Senast redigerad av Thian den 2010-09-06 klockan 22:28. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|