![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#44 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Citat:
Allt är grejer jag hittat på deviantart och customize.com (tror det heter så). Vissa delar från org temat, enigma och andra från HUD Vision ![]() Och din ide där, verkar riktigt skön Dock är jag inte alls bra på sånt. Testa på deviantart eller något annat bra ställe ![]() |
|
|
|
|
|
|
#50 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#51 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Mitt lilla skrivbord.
Rätt nyformad, så jag har inte haft tid och fixa in Samurize etc. Will come ![]() ![]() Större bild: http://i45.tinypic.com/28konqg.jpg
|
|
|
#52 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Jag gick tillbaka till min lilla ObjectDock. Har saknat dess grafiska interface länge. |
|
|
|
|
|
|
#57 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Time för den här tråden att vakna! Har automatiskt byta av bakgrundsbild, dock är det samma bild, fast i olika färger. Eftersom alla mina fönster osv är genomskinliga, så ändras färgen på hela windows. Mycket najs
![]() ![]() Tema: Browsing Visual Styles 7 on deviantART Startorb: Browsing Start Orbs on deviantART Ikoner: Browsing Customization on deviantART (en del har jag gjort själv) Wallpaper(s): Egna med insperation av org wallpaper från mitt tema, kan ladda upp om någon vill ha. Finns i blå,grön,gul,orange,röd och lila.
|
|
|
#58 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Väldigt stilrent Äppelphone.
Gillas ![]() Lägger upp en bild, dock inte så mycket ändrat sen sist jag laddade upp. Ny Bakgrundsbild och så är nya iTunes där. (Kan tycka att ikonen är lite väl färgstark) ![]()
iPhone 3g black 8gb - JB 4.2.1 - Telia Max 25 MacBook Pro Är inte längre skribent för iPhoneinfo. Senast redigerad av Thian den 2010-09-06 klockan 23:28. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|