![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Hjälp till att göra forumet bättre! (konstruktiv kritik)
Hej!
iPhoneinfo växer så det knakar i takt med att iPhone-intresset ökar, och för att försöka göra er forumvistelse så trevlig som möjligt vill vi veta hur vi kan göra forumet bättre. Ni kan posta era förslag (konstruktiva förslag) här i tråden eller skicka mig ett PM ![]() Tack. Hälsningar iPhoneinfo-crew
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Tack för era förslag! Fortsätt skicka!
Kurtson: Det är inga problem, vi har erfarna kodare.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Jag skulle vilja se en RSS funktion. Helst en med där man kan välja själv från vilken forums avdelning eller från vilka trådar man ska få RSS feedback ifrån.
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Jag önskar mig en uppdatering till 4.0.1
Ett iPhoneoptimerat GUI En önskan att bara användare med > 5 posts tillåts starta egna trådar att trådar märkta 'Viktiga' hamnar överst i sökningsresultatet Att vi lägger Bozz, Ponyboy m.fl aktiva i en egen user-group som har Edit-access till FAQn Att vi gemensamt värvar ett par bloggare med inriktning på Apple/iPhone till siten så vi får lite fart på ruljansen. iPhoneinfo.se skall äga alla siter. Mmmmkay? |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Tycker Freebo kom med bra saker så jag håller med honom. Sen vet ju inte jag vilka som ni tycker är aktiva som ska vara med i en user-group. Ev sätta upp några kriterier där.?
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Jag skrev i stil med att en stor FAQ, precis som freebo säger som kan redigeras av
admin och kunniga medlemmar på forumet. De ska bli utvalda av Snook och alla dra andra admins på sidan. FAQ borde ligga under adressfältet. Typ byta ut sökknappen mot FAQ i och med att sök aldrig används. Bra med freebos förslag på >5 post-trådskapare. Man(admins) ska kunna ta bort den rätten även om man har över 5 posts.
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
Jag håller i princip med om 5-regeln, men tror inte det funkar. Det betyder att det blir en hel del hijacking av trådar... om någon kommer med en fråga, och han inte har rätt att skapa en ny tråd för den, så kommer han att skriva i en befintlig tråd. Och då "förstör" vi trådstrukturen.
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Freebo tog med det mesta.
Men jag vill även kunna välja bort onödig inläggsinfo, dvs sidfötter, extra användarinfo, bilder i sidfötterna m.m. som stör läsandet samt skapar för stort luftutrymme mellan texterna.... Vill jag ha info om användarna går jag till deras profil. Säger inte att vi skall göra om iphoneinfo till liknande denna site, men kolla in ett stripat forum som fungerar utmärkt. Daft Konferens Jag vill ha möjligheten att få välja en css som är mer stripad. Bloggare... nja, det beror på vad forumet har för inriktining, forum eller nyhetssite. Själv går jag direkt till länken nya inlägg from browsern , kikar adrig på förstasidan. |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Då försvinner lixom hela iPhone forumet.. En ny domän visst men det känns onödigt tbh.. iPad är som en större iPhone och det lär vara samma saker som man kan göra med den..
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Signaturen försvinner inte om inte majoriteten vill att den ska försvinna. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Snälla hjälp mig! Det går inte att göra nånting med min Iphone | Fridlyst | Allt om iPhone | 37 | 2010-11-14 02:58 |
| Förslag till förbättring av forumet. | Ponyboy | Off-Topic | 6 | 2010-01-12 16:34 |
| Japansk iPhone 3G, låst till SoftBank, vad göra!? Hjälp!! | JoQ | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-10-12 21:38 |
| Ny domän till forumet? | iPhoneinfo.se | Off-Topic | 8 | 2008-09-09 10:34 |
| Ett förslag till forumet | geezarn | Allt om iPhone | 5 | 2008-07-10 06:37 |