![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
FTP app.
Jag letar efter en FTP app som behåller exif datan i bilden efter genomförd uppladdning. De få jag har provat behåller inte datan i bilden.
Och då har jag testat med FTP Picture Upload, PhotoFTP samt FTPPhoto. Någon som vet något på rak arm, som finns på appstore. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Jag vet att detta kanske är ett icke-svar men om du mailar dem direkt från kamerarullen, oförvanskade, följer inte exif-datan med då? Jag ser ingen anledning till varför en FTP app med binär överföring skulle manipulera meta-datan...
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Jo datan följer med när jag mailar. Det är så jag har löst det nu.
Fick ett mail från FTPPhoto, då jag mailade honom och frågade varför. Svar: Citat:
Så det kanske kommer en uppdatering på detta från hans sida. Men någon här kanske viste på rakarm så slipper jag sitta och maila varje ftp utvecklare. Det är förövrigt till min hemsida, som jag har det nu så mailar jag in bilden. Det är ju ganska smidigt att maila bilder. Men det blir väldigt mycket kod på server sidan. Det funkar ju tillsvidare. Senast redigerad av plutonium den 2010-02-17 klockan 22:37. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| A/S 400 app? | Kurtson | Allt om iPhone | 2 | 2010-02-17 20:51 |
| FTP Klient för upload. | Falkens | Allt om iPhone | 2 | 2010-02-12 17:52 |
| Hastighets app | Jetti | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-08-18 00:51 |
| Mail app | perk | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-04-22 17:23 |
| Betala för redan köpt app i App Store? | jolinjom | Allt om iPhone | 3 | 2008-08-06 05:42 |