![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Hej!
Jag har precis fått tillbaka min dator. Har varit massor med problem med den... Men nu har jag Windows XP på den, och ska köpa ett nytt grafikkort. Tänkte köpa detta: Gainward GeForce GT240 1GB Gainward GeForce GT240 1GB Någon som vet om det funkar till windows XP? ![]() Tacksam för snabbt svar =)
.................................................. ......................... iPhone 4 [16GB] [SVART] Telia Max 25 inkl Surf. .................................................. ......................... |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Okej så bra, för jag kan inget om grafikkort passar till alla datorer.
Men det gör dom alltså?
.................................................. ......................... iPhone 4 [16GB] [SVART] Telia Max 25 inkl Surf. .................................................. ......................... |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
![]() |
Det är inte operativet som gäller.. Det är om kortet passar till m-kortet. Men en viss Freebo hann före..
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Brukar gå ut ur dörren och sen söka på how to lock pick ASSA. Jag kör med en miniräknare till miniräknaren också. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Behöver uppdatera mitt grafikkort -.- | Wahlqvist | Off-Topic | 8 | 2009-08-16 17:01 |
| Grafikkort | Confuse | Off-Topic | 6 | 2008-11-04 14:51 |
| Hjälp! har köpt en iphone 2g och behöver hjälp! | iphone-josef | Allt om iPhone | 3 | 2008-10-28 13:58 |