![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Smoa - (läs första inlägget!)
Inget att göra?
Hej och välkomna till SMOA (SM i okända Apps)! Tävlingen där det gäller att få så hög highscore som möjligt i ett okänt spel. Problemet - du bara har en dag på dig ![]() Citat:
Kommer även ha en totaltabell där 1an får 3p, 2an 2p och 3an 1p (möjligvis fler tabeller). Lycka till! Senast redigerad av bozz den 2010-03-29 klockan 15:56. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Woohoo i suck..
![]() ![]() fyi, spelet sög verkligen, visst svårt. men ljudet vart verkligen inge bra
iPhone 4G: 16GB -----iOS: 5.0.1 (9A402) Baseband: 04.11.08 -Jailbreak Nej (-) Har du tips om Apple-nyheter? mail: pongo@iphoneinfo.se GER INTE SUPPORT VIA PM Senast redigerad av Pongo den 2010-03-29 klockan 17:24. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administrator
Herre på täppan
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Min brorsas flickvän - som har fått låna mitt iTunes account en gång - har lyckats sabba hela accountet, så jag håller på att prata med en trevlig tjej vid namn Luise, som jobbar på apple om hur jag ska få tillbaka allting
![]() Därför kan jag inte testa något nytt spel just nu ![]() Men snart! Så ska jag slå rekord i smoa! /iA |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
![]() |
så kan det gå iAsh
Hoppas Louise löser det!Ska försöka fixa ett nytt spel imon så vi kan tävla Gratis Pongo btw till den första segern, men vi får hoppas på lite mer konkurrens nästa gång ![]() |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Citat:
Aha.. Fan nu måste man börja lägga upp bilder å shit..
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Administrator
Herre på täppan
![]() |
Vad sägs om att ändra tävlingstiden till 1 vecka per tävling? Vinnaren bestämmer spel till nästa vecka. Så vinner man typ 2 dagars forumstatus?
![]() Eller ära genom att någon designar en snygg liten prissignatur där veckonumret står på. Typ som den här (fast mycket bättre) ![]() /iA |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
![]() |
mjaaaaaa
![]() Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Skön tråd, räkna med mig!
Skulle vara bra om man endast valde spel som släppts nyligen, helst samma dag eller dagen innan så att ingen kommer med sina gamla highscores. Helst ska det vara gratis spel också så att alla kan vara med.
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
För att jag gjorde slut?
Äh. Man får ta sin tid att ladda upp bilderna dåh
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
![]() |
Om vi tar spel som har Open Feint kan man söka på användare och se vad de fått för score. Det kan vi köra på! Många spel har ju det, men om vi kör ett spel utan behöver vi inte skicka bilder, bara skriva vad man fått och sen kan jag dubbelkolla vinnarna.
Vad tror ni om det? |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Administrator
Herre på täppan
![]() |
Citat:
/iA |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| TIPS: Läs manualen! | geezarn | Allt om iPhone | 2 | 2008-07-21 09:17 |
| Läs detta innan du postar i forumet! | iPhoneinfo.se | Allt om iPhone | 1 | 2008-07-20 12:15 |
| Läs detta innan du börjar fråga något! | iPhoneinfo.se | Allt om iPhone | 0 | 2008-07-20 00:23 |
| FAQ - Frågor & svar - LÄS innan du postar! | iPhoneinfo.se | Allt om iPhone | 22 | 2008-05-20 19:10 |
| Regler - LÄS detta innan Ni frågar något! | iPhoneinfo.se | Allt om iPhone | 0 | 2008-04-17 17:55 |