![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Reklam på sidan...
Tyvärr så går det inte så bra att söka mm för de banner som kommer ner när man trycker på sök eller snabblänkar mm hamnar under reklamen...
Jobbigt tycker jag!!
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Konstigt tycker jag. När man trycker på snabblänkar syns de tydligt. Vid sök så ser man bara halva rutan... Irriterande men men...
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Jag har varit med om det. Inte på min datorn men på lånade datorer, har för mig att webbläsaren i dessa fall har varit IE
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Jag klagade över det här över en månad sen men jag fick ingen respons, http://www.iphoneinfo.se/forum/ovrig...html#post60166. Trodde alla ignorerade mig
![]()
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Sidan seg.. | Xavier | Off-Topic | 2 | 2009-11-04 20:57 |
| Lite bra musik för dom som gått över till den ljusa sidan. | snook | Off-Topic | 7 | 2009-03-31 07:06 |
| Svensk TV-reklam för iPhone | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2008-09-10 19:50 |
| Gör reklam, Sprid ut sidan! | molle34 | Allt om iPhone | 2 | 2008-04-13 23:46 |