![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Visa upp din datorplats!
En tråd där man visar upp sin datorhörna eller liknande finns på väldigt många forum. Jag tycker vi saknar en sådan tråd här på iPhoneinfo
![]() Jag har ingen riktig plats där jag brukar sitta, men såhär på vårkanten/försommaren är det fint att sitta på altanen. ![]() Så nu är det fritt fram att visa upp sin lilla mysplats ![]()
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Har sett sånna här trådar förr men aldrig känt behov att posta i dom förrän nu. Jag flyttade hemifrån för ca 5 månader sen och känner mig ganska nöjd med min datorplacering. Dessvärre är min kamera (iPhone) är för tillfället kidnappad av flickvännen som spelar för att somna, så bilder får återkomma i en editerad post imorgonkväll.
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
inte så mycket att visa. samt så ska jag flytta snart in till centrum
![]() edit: kanske ska säga. ölen finns där bara för att, har inte varit hemma så mycket nu i veckan. massa jobb och möten här och där, samt fixa en massa inför flytt. samt så är det en "festival" här i umeå idag, en öl får ens "ego stund" att bli komplett
iPhone 4G: 16GB -----iOS: 5.0.1 (9A402) Baseband: 04.11.08 -Jailbreak Nej (-) Har du tips om Apple-nyheter? mail: pongo@iphoneinfo.se GER INTE SUPPORT VIA PM Senast redigerad av Pongo den 2010-05-22 klockan 12:03. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
eller så betyder dom så lite för att orka ändra?
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
Så här ser min hörna ut, dock lite ostädat
![]()
We are young. We are strong. We're not looking for where we belong We're not cool. We are free. And we're running with blood on our knees Senast redigerad av Cophe den 2010-05-22 klockan 20:54. |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Min lilla hörna
![]() Inte mycket o skryta med. ![]() Chassit är en CM Storm Scout Midi Tower som inte syns direkt i bilden.
![]() iPhone 4 | Telia | 5.0.1 | Ingen JB | Top3 apps: Tv Forcast | Tuneln Radio | TrueCaller Senast redigerad av PaddeSan den 2010-05-23 klockan 08:51. |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
har bytt ganska flitigt men sen när jag fick nya skärmen så återställdes bakgrundsbilderna och sen dess har jag inte orkat ändra..
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
![]() Har nu köpt en ny MacBook Pro, så jag kan inte låta bli att lägga in en ny bild på min lilla arbetsplats ![]()
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
varför ha finöl hemma när man tar det på krogen
![]() hell yeah! funkar fint för spel o allt! samt så lätt/billigt att byta ut om den blir sliten ^^ (just nu tar jag från ps3 kartongen ) höhöhö
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Visa-card | Leo | Off-Topic | 3 | 2010-01-13 17:08 |
| Rebel Sim Lås upp din iPhone 3G | Danielrebel | Köp & Sälj | 1 | 2009-06-11 21:29 |
| Visa upp era Winterboard teman! | alexlindgren | Allt om iPhone | 2 | 2008-12-04 13:48 |
| Line Rider iRide: Visa upp och skryt! (Tävling?) | rotkiv | Allt om iPhone | 4 | 2008-10-14 14:47 |