![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Hej!
Jag vet inte på vilket forum jag ska skicka detta^^ Men chansar att skicka det här, kanske någon kan. Jag har för några månader sen byt operativ system på datorn pga en dator krasch. Har ni Windows XP Service pack 3. Nu till min fråga. Jag filmade lite idag med min videokamera, Canon DC220, så skulle jag ta skivan som jag filmade in på och sätta in i datorn. Det kommer upp en mapp som att där filerna ska vara. Men icke, den mappen är helt tom! Fast filmerna finns i videokamera. Det funkade när jag hade vista att överföra filmer till datorn på det sätet. Så någon som vet vad jag ska göra för att fixa detta? ![]()
.................................................. ......................... iPhone 4 [16GB] [SVART] Telia Max 25 inkl Surf. .................................................. ......................... Senast redigerad av diflover den 2010-05-23 klockan 20:09. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har studerat manualen till Canon DC 220, och vet inte riktigt vad där kan va för fel. Har du kollat så där inte sitter minneskort i, den kanske filmar till det isf?
Manualen hittar du här ifall du vill kika: zip fil här pdf fil här Edit: Står väl även om det är en "tom skiva" i datorn? Alla tomma skivor har ju den etiketten.
We are young. We are strong. We're not looking for where we belong We're not cool. We are free. And we're running with blood on our knees Senast redigerad av Cophe den 2010-05-24 klockan 00:03. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | ||
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Har inte varit förrut att jag har behövt fixat något, utan bara filma, sluta filma, in med skivan i datorn^^ XP äger ![]() Citat:
![]() Jo har ett minneskort i, men där sparas endast korten som tas, inga filmer. För kan se filmerna på videokameran, byter man skiva så byts film, så dom ligger på skivan^^ hehe Ska kolla igenom manualen, tack! Jo men står även såhär: Total storlek: 0 byte. Har försökt att öppna skivan på olika sätt.. men vill inte funka =(
.................................................. ......................... iPhone 4 [16GB] [SVART] Telia Max 25 inkl Surf. .................................................. ......................... |
||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citat:
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
1. Nej... 2. Jo blir samma fel. 3. Vet inte exakt vad dom heter men såhär står det på skivan: "TDK DVD-RW". Citat:
VLC kunde inte öppna MRL:en "dvd://I:\". Kontrollera loggen för mer detaljer." så verkar inte gå...
.................................................. ......................... iPhone 4 [16GB] [SVART] Telia Max 25 inkl Surf. .................................................. ......................... |
||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Nej, hur gör man det?
Behövde jag inte göra förrut.
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Hmm.. skaffa ett?
![]() CDBurnerXP: Introduction and News Det kostar ingenting att använda. Efter du har raderat skivan med programmet, så bränner du filerna du hade problem med igen. Bränn då som DATA skiva
![]() iPhone 4 | Telia | 5.0.1 | Ingen JB | Top3 apps: Tv Forcast | Tuneln Radio | TrueCaller Senast redigerad av PaddeSan den 2010-05-25 klockan 15:01. |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Ah, shit.. jag missuppfattade lite tror jag.
![]() Canon DC220 är direkt på skiva... sorry ![]()
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Det är lungt =)
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Alltså förrut när jag hade "Vista" på datorn så funkade det att föra över filmerna från skivan till datorn.
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Funderat på att byta till Windows 7?
Vista var en enda stor luggig operativsystem.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|