![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
Hejsan, det är så att när jag ska lägga in låtar på min Iphone så händer det inget Itunes fastnar bara och så kommer det upp en ruta som bara laddar men det händer inget. Är det någon som vet vad felet är? (se bild)
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
|
Du har kollat på fliken musik och kryssat i så att iPhonen ska synkronisera musik.
Och just den filen du får upp en ruta om kan vara en korrupt fil om den inte försvinner eller så är det en stor fil på 100mb. Skriv ner namnet på filen och gör en sökning på datorn för att hitta filen. Lyssna på den och se om den är intakt. Är den trasig så radera den. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| App för att lägga in cd-omslag? | mdredfox8 | Allt om iPhone | 11 | 2009-11-19 07:16 |
| problem att lägga över program | superjonta | Allt om iPhone | 3 | 2009-04-10 11:37 |
| Lägga till Bilder & Musik + fler menyer i min Iphone 2G ? | Fridlyst | Allt om iPhone | 12 | 2009-03-18 19:49 |
| Hjälp med att lägga in theman :) | Matt3 | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-02-03 07:26 |
| Kan ej att lägga in program efter återställning. | Pannkaksmannen | Allt om iPhone | 2 | 2008-10-20 18:23 |