Gå tillbaka   iPhoneinfo.se - iPhoneforum i Sverige > Off-Topic
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2010-08-01   #1 (permalink)
Medlem
Nykomling

dests avatar

Reg.datum: Jul 2010
dest är karismatiskt upptäcksresande
Skicka ett meddelande via MSN till dest
Problem med forumets kontrollpanel

Hej! Jag är ganska ny på forumet och så, så jag tänkte göra lite inställningar så som att ställa in att direkt när man postat i en tråd så ska man automatiskt få mail när något nytt postas i den, men det gick ju inte, när jag skulle gå in där fick jag detta meddelandet:

dest, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Väldigt jobbigt eftersom min anslutning där jag är nu är väldigt dålig och man får vänta 1-2 minuter för varje gång man ska ladda en ny sida. Jag vet inte om detta jag gör kräver särskilda behörigheter, men det borde ju inte göra det. Punkt 2. Jag kan ju inte redan vara avstängd, har postat 3-4 poster på forumet och bara lagliga sådana, och aktiverat har jag ju gjort. Någon admin/moderator som har någon idé ?

Tack på förhand
Henrik Andersson
dest är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-08-01   #2 (permalink)
Medlem
GODLIKE

Reg.datum: Aug 2009
Freebo är karismatiskt upptäcksresande
Jag ska kolla vad det kan vara för fel - men sitter själv på kass semesteruppkoppling och iPhoneskärm
Freebo är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-08-01   #3 (permalink)
Medlem
Nykomling

dests avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Freebo Visa inlägg
Jag ska kolla vad det kan vara för fel - men sitter själv på kass semesteruppkoppling och iPhoneskärm
Okej vore väldigt fint om du fixade det, men egentligen så behöver jag bara att du ställer in så att i alla trådar som jag postar så ska jag prenumerera på dom automatiskt. Det är egentligen den enda inställningen jag skulle göra, i och för sig så ska det ju funka att göra dom inställningarna själv men för tillfället så funkar det för mig om du bara gör den inställningen åt mig just nu, och sedan kollar upp det när du inte har din kassa semesteruppkoppling längre

MVH och Tack på förhand
Henrik Andersson
dest är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-08-01   #4 (permalink)
Moderator

Reg.datum: Jul 2008
mossarelli talar, vi lyssnarmossarelli talar, vi lyssnar
Skicka ett meddelande via MSN till mossarelli
Citat:
Ursprungligen postat av dest Visa inlägg
Okej vore väldigt fint om du fixade det, men egentligen så behöver jag bara att du ställer in så att i alla trådar som jag postar så ska jag prenumerera på dom automatiskt. Det är egentligen den enda inställningen jag skulle göra, i och för sig så ska det ju funka att göra dom inställningarna själv men för tillfället så funkar det för mig om du bara gör den inställningen åt mig just nu, och sedan kollar upp det när du inte har din kassa semesteruppkoppling längre

MVH och Tack på förhand
Henrik Andersson
Kan du inte köra premuration utan mail? Jag kör det och det funkar, men sen är man ju mod så man har lite fler behörigheter.
mossarelli är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-01   #5 (permalink)
Medlem
Nykomling

dests avatar

Citat:
Ursprungligen postat av mossarelli Visa inlägg
Kan du inte köra premuration utan mail? Jag kör det och det funkar, men sen är man ju mod så man har lite fler behörigheter.
Jag lyckades ställa in så att den skickar ett mail till mig direkt när någon svarar på den tråden jag skrivit i, men kommer fortfarande inte in i den näst nedersta inställningen på kontrollpanelen, inställningen har något med prenumerationer att göra...
jailbreak: Ja Greenpois0n
dest är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta