![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
Problem med forumets kontrollpanel
Hej! Jag är ganska ny på forumet och så, så jag tänkte göra lite inställningar så som att ställa in att direkt när man postat i en tråd så ska man automatiskt få mail när något nytt postas i den, men det gick ju inte, när jag skulle gå in där fick jag detta meddelandet:
dest, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar: 1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet? 2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering. Väldigt jobbigt eftersom min anslutning där jag är nu är väldigt dålig och man får vänta 1-2 minuter för varje gång man ska ladda en ny sida. Jag vet inte om detta jag gör kräver särskilda behörigheter, men det borde ju inte göra det. Punkt 2. Jag kan ju inte redan vara avstängd, har postat 3-4 poster på forumet och bara lagliga sådana, och aktiverat har jag ju gjort. Någon admin/moderator som har någon idé ? Tack på förhand Henrik Andersson |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
|
Citat:
![]() MVH och Tack på förhand Henrik Andersson |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
Jag lyckades ställa in så att den skickar ett mail till mig direkt när någon svarar på den tråden jag skrivit i, men kommer fortfarande inte in i den näst nedersta inställningen på kontrollpanelen, inställningen har något med prenumerationer att göra...
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Problem med att Jailbreaka iPhone 3GS 3.1.3 med Sn0wbreeze | hajjwan | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-07-08 17:24 |
| Problem med synkning till iTunes med iPhone | JoOnas | Allt om iPhone | 5 | 2009-11-12 13:06 |
| Forumets format OBS! | mossarelli | Off-Topic | 6 | 2008-09-26 22:31 |
| Problem vid uppdateringa av iPhone. +Problem med iTunes | utalker | Allt om iPhone | 16 | 2008-09-15 20:23 |