![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
skapa regel för nick?
Okey att företag kommer hit och är aktiva osv.
och vill få gratisreklam för erat företag. men börjar bli lite irriterad på att se nick som dessa. (sry om jag pekar ut er) iPhoneReparation.se iPhoneReservdelar.se visst att ni vill göra reklam för eran butik, men det finns fler sätt som t.ex logga som avatar eller signatur. är alltid bättre att känna att det är en person som skriver och inte ett företag. vill införa regler för nick. ingen hemsida som nick eller nick som kan kränka personer. (t.ex hitler, ect ect).
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Administrator
Herre på täppan
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Freeboo och iPhoneinfo har gått ut med regler för vad företag får göra på forumet vad gäller reklam och spam och jag tycker det funkar bra som det är just nu. Däremot tycker jag att era användarnamn är väldigt opersonliga, därför skulle jag vilja ändra titeln som står under användarnamnet till ett förnamn på den person som skriver. Vi kan börja med dig iPhonereservdelar.se, pma mig ditt namn eller skriv det i denna tråden så ändrar jag det så att man åtminstonde kan tilltala dig i trådarna. |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
De regler som redan finns är mer än tillräckliga. De företag som valt att använda företags namnet som nick ser ut att sköta sig, och vi måste lita på deras omdömen. Och litar man inte på dem så strunta i att läsa, det är ingen som tvingar en att läsa allt som skrivs.
Så nej tack inga förbud.
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Jag kommer ändra titel på företag så fort jag har behörighet att göra så. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Skapa kontakt grupp för sms | lasseboy | Allt om iPhone | 6 | 2010-05-15 01:46 |
| Skapa konto | Trix | Allt om iPhone | 1 | 2010-04-20 02:50 |
| Skapa Mailkonto | bengt.rasander@acreo.se | Off-Topic | 3 | 2010-03-23 08:51 |
| Skapa bildmappar | Farhang | Allt om iPhone | 3 | 2009-08-06 00:04 |