![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Vilket är bäst?
Hej! Jag har runkeeper PRO just nu, funkar kanon!
![]() Men idag så såg jag en app i AppStore som heter: Nike+ GPS. någon som testat det och vet om det är bättre än runkeeper PRO? Skrivet från min iPhone ifall det ser lite konstigt ut.
.................................................. ......................... iPhone 4 [16GB] [SVART] Telia Max 25 inkl Surf. .................................................. ......................... |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
runkeeper är mer populärt, nike+ fungerar ihop deras tillbehör som räknar steg i din sko.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() |
Men va är skillnaden från Nike+ och Nike+ gps? Att man ser var man sprungit med gps appen? Ovärt 15kr isåfall :-p
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
(Nike+ kan alltså användas till ipod)Jag funderar också på vilken jag ska köpa, men jag är mer inne på Runmeter!? Den verkar ha fler funktioner än runkeeper plus att den är billigare?! |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator
![]() |
Citat:
Kolla med iash? Han gör gärna ett test eller två tror jag :-)
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
Är det några funktioner som man saknar i runmeter men som finns i runkeeper? Kan man få tid/km i runmeter, sätt att man kan få det i staplar uppdelat per km i runkeeper, det verkar spännande ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Kör RK PRO, är mycket nöjd.
Tycker Nike+ GPS ser ganska löjligt ut. Dock ganska stor prisskillnad. Har man inte redan köpt något är det kanske värt att testa Nike ![]()
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Administrator
Herre på täppan
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
PMa eller skriv i någon av mina test-trådar. |
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Citat:
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Vilken är egentligen bäst? | rakkurva | Köpa iPhone | 5 | 2010-08-19 21:46 |
| Vilket alternativ är billigast, tycker ni? | mcdandrew | Köpa iPhone | 1 | 2010-07-30 01:50 |
| iTuned påstår att jag har tre aukt. datorer vilket är fel, varför | r_o_n | Allt om iPhone | 6 | 2010-03-10 21:54 |
| Vilket är bästa & billigaste abb med iphone för mig? | r_o_n | Operatörer & abonnemang | 7 | 2009-09-09 14:21 |
| Vilket program är bäst att konvertera med? | utalker | Allt om iPhone | 4 | 2008-09-25 23:21 |