![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2010
![]() |
var finns backupen i datorn om jag har en pc
Jag är ny på det här.
Har letat men inte hittat nåt. Blir det fel får ni gärna hjälpa mig att hitta rätt. Håller på och ska återställa min telefon. Då den krånglar med 3 G. Den försvinner hela tiden. Det jag undrar är vart kopian som görs tar vägen på en pc med windows. De jag frågat har bara mac och kan inte hjälpa mig. Eller vill inte kanske ![]() Skulle vilja kunna flytta kopian dit där jag vet var den är. Tacksam för svar. /Cidra |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
C:\Users\Användare\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Lägger ett komplement utifall någon annan skulle ha samma problem i framtiden:
På en Mac:~/Bibliotek/Application Support/MobileSync/Backup/ På Windows XP: \Documents and Settings\(användarnamn)\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup\ På Windows Vista och Windows7: \Users\(användarnamn)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\ |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Har jag köpt en iPhone eller en kopia? | akb123 | Allt om iPhone | 23 | 2010-07-16 14:26 |
| Har formaterat om datorn, vågar jag synka iPhonen? | Mr EmCom | Allt om iPhone | 6 | 2010-04-23 03:40 |
| iTunes påstår att jag inte har iStorekonto - men det har jag | Kurtson | Allt om iPhone | 6 | 2010-01-28 21:30 |
| Ska jag ha en aktiverad IPSW om jag har Telenor? | k1piee | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2009-10-15 20:31 |
| Köpes: iPhone 3G (eller bytes mot en 2G, jag har en 3G) | generuss | Köp & Sälj | 3 | 2009-07-24 00:52 |