![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2010
![]() |
Varför står det dolt nummer när jag ringer folk?
Varför står det att jag ringer från dolt nummer när jag ringer till folk? Finns det någon speciell inställning på Iphone som jag måste ändra för att det ska stå mitt nummer när jag ringer? Eller är det något med mitt tele2 abonemang som är fel?
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kolla
inställningar/ telefon / Visa mitt nummer den ska vara på.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lätt hänt =) välkommen till forumet för den delen
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2010
![]() |
Jag ringer en hel del i jobbet med min privata telefon och vill inte att kunderna ska få mitt mobilnummer.
Går det att göra en genväg för inställningen "visa nummer" så att man inte behöver klicka sig in i inställningar flera gånger om dagen. Eller fins det kanske en app ![]() Aek_swe Han som just fått sin första Iphone! |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| När det ringer | Kingmiran | Allt om iPhone | 8 | 2010-10-10 22:27 |
| Cydia - Uppdaterar ni alltid när det står det finns en uppdatering? | Smisken | Upplåsning och jailbreak | 11 | 2010-08-08 16:13 |
| skärmen svart när det ringer | vivalabum | Allt om iPhone | 3 | 2009-04-20 10:20 |
| Det hörs inget när det ringer? | grimz | Allt om iPhone | 5 | 2008-09-13 10:18 |
| hör inget när jag pratar med folk | ling | Allt om iPhone | 4 | 2008-04-05 15:55 |