![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Inge service med comviq/telia
Hej! Jag har en iphone (3,1,3) som inte tar emot comviq eller telia för den delen. Jag har jailbreakat den och kört programmet (repo666.ultrasn0w.com) via cydia men det har inte heller hjälpt. När jag går in på inställningar och ska försöka välja operatör där så står det "Kan inte läsa in nätverklista". Är det någon som vet vad som är felet och vad jag kan göra?
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Gör följande:
1. Starta om iPhonen. 2. Ta ut simkortet och sätt i det igen. 3. Återställ telefonen i iTunes utan att lägga in backupen efter återställningen. DFU-läge kan nog hjälpa om vanlig återställning inte funkar. Google är din vän! 4. Lämna in mobilen där du köpt den då det antagligen är fel på hårdvaran om steg 1-3 inte funkar.
iPhone 3G 8GB iOS 4.2 - Pwned with redsn0w Telia Refill + Mobilsurf Ofta (+PdaNet )iPod Touch 4G 8GB iOS 4.1 - Pwned with Limera1n Tethered with PdaNet "So I prison break my phone, use Chlamydia to install un-John Hancock'd apps, then I somehow use a Surfboard to change the way my African Safari looks" - bytethese @ Macrumors |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Inge internet | Jonis1994 | Allt om iPhone | 1 | 2010-06-06 00:36 |
| Jailbreakat Telia operatör ingen service osv. | Wheez | Upplåsning och jailbreak | 6 | 2010-05-03 12:27 |
| står telia har comviq? | Deks | Upplåsning och jailbreak | 6 | 2009-12-19 23:06 |
| Ingen service / Telia | tmsjo | Allt om iPhone | 12 | 2009-06-28 19:11 |
| Telia är billigare än comviq | alexlindgren | Köpa iPhone | 6 | 2008-10-16 08:39 |