![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
3G mottagning
Hej
Jag har en 3GS å de senaste veckorna har jag endast haft edge mottagning! Har idag gjort en återställning av telefonen men det blev ingen skillnad, 3G är valt i menyn. Det är ett Telia abonnemang som funkat bra i drygt ett år. Är det någon som kan hjälpa mig? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Har du uppdaterat till 4.2.1? i så fall har du problemet där.
Många Telia kunder upplever problem med 3G uppkopplingen när de har uppgraderat iPhonen till version 4.2.1 Det är förmodligen en bugg som vi hoppas att Apple skall lösa så snart som möjligt. Jag själv har haft detta problem sedan slutet av november förra året och det börjar bli rejält irriterande! ![]()
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2011
![]() |
Citat:
När det står i #g läge så söker den nät hela tiden och sms skickas till 90% Endast var det så för dig med ? Men med Edge endast så funkar allt som vanligt. |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Nej det verkar inte vara samma problem. Jag har full 3G täckning men uppkoppling fungerar väldigt sporadiskt. Ena stunden flyter det på och ibland blir det långa timeout i uppkoppling i apparna.
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
jag har haft samma problem sedan augusti -10.
Gick inte att använda luren så la unden den och har använt en annan, har fortfarande samma problem. Vad kan man göra åt skiten? riktigt less nu. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2011
![]() |
Tja jag halv lånar tråden och undrar om det finns någon poäng med att ha edge/3g om man har ett kontakt kort utan fri surf, alltså att man inte vill att apps ska koppla upp sig på nätet.
Det enda är väl att skicka sms tar 1 sek mer? |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Problem med 3g mottagning iOS4.1 iphone 4 | Smisken | Allt om iPhone | 8 | 2010-10-22 15:54 |
| Kan inte smsa utan 3g mottagning!? | crille93 | Allt om iPhone | 6 | 2010-05-29 20:11 |
| Extremt dålig mottagning - både GSM och 3G? | Daniel Nilsson | Allt om iPhone | 7 | 2010-05-17 20:24 |
| köpt iPhone 3G från UK, ingen mottagning men fungerande 3G | Frenzy | Upplåsning och jailbreak | 7 | 2009-08-05 08:23 |
| 3 (tre) på Iphone 3G får ingen mottagning | ekmikael | Operatörer & abonnemang | 8 | 2009-03-14 23:38 |