![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2010
![]() |
Synka med itunes och spara allt?
Min Iphone är trasig och ska in på lagning. Supporten jag pratade med trodde att de skulle behöva ominstallera hela iphonen trots att det är den stora knappen längst ner på iphonen som är trasig...
Hur fungerar det här med att spara eller inte spara alla telefonnummer. Har hört att man kan synka iphonen med itunes så finns de sparade tills när jag fått tillbaka iphonen och synkar den igen, så kommer numren tillbaka. Men vart i itunes kan man se telefonnumren? Synkar min iphone varenda gång jag laddar den. Eller kan man göra någon slags säkerhetskopiering via itunes där både nummre, bilder, musik och allt sparas? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: May 2010
![]() |
Du kan välja under info fliken när du valt din iphone i StinkTunes ... uhm.. jag menar iTunes
, vad du ska synka dina kontakter mot. Du kan välja tex Google contacts eller Windows contacts mfl. Gör du det så kan du se dina kontakter där... |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Måste synka två gånger för att allt ska komma med | Flash | Allt om iPhone | 4 | 2010-07-08 12:34 |
| Itunes, allt borta | TruB | Allt om iPhone | 0 | 2009-10-01 00:06 |
| iTunes 8.2.1.6 och allt borta efter ominstallation | TwiZteD | Allt om iPhone | 4 | 2009-08-29 18:15 |
| Itunes - Allt borta? | jocke | Allt om iPhone | 4 | 2008-09-28 21:56 |
| Synka itunes | PhilleK | Allt om iPhone | 4 | 2008-08-20 18:10 |