![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
spärrad iphone 4
hej någon som vet hur jag ska kunna få polisen att skriva ett intyp på min spärrade iphone 4
telenor vill ha ett intyg från polisen .men dom skriver inget sådant säger polisen i göteborg (för då är det tjänstefel) saken är att jag köpte en iphone 4 på blocket sen visade de sej att han som sålde en oöppnad kartong. va köpt på falsk id kort,men utredningen las ner då fick jag behålla telefon även polisen kontaktade telenor och sa det till dom att telefon ska tillhöra mej . så för att telenor ska häva imei spärren så vill telenor ha ett intyg fast dom pratat med polisen på telefon . telenor säger ett papper så låser vi upp den för dej direkt ... ingen som vet hur man ska göra ?
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Esmir
Mycket känd
|
Du ska formulera dig anorlunda eller rättare sagt inte formulera dig alls
Du ska förklara hur det ligger till och att telefonbolaget vill ha nåt av de (polisen) för att öppna upp telefonen igen. Var ödmjuk och försående så kommer de att vara lika dana mot dig och reder ut vad det är du behöver och hur du ska få det. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
ok tackar se om telenor nöjer sej med alla papper jag har från anmälan och utredningen skickade alla i fredags till telenor efter jag mailat dom
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Satellite spärrad iPhone 4 | Issa-K | Upplåsning och jailbreak | 11 | 2012-04-09 09:18 |
| Är denna iPhone satellit spärrad? | Mcaan | Upplåsning och jailbreak | 16 | 2011-03-28 07:17 |
| Kan man använda en Imei spärrad phone ? | Bmode | Allt om iPhone | 12 | 2010-11-09 18:23 |
| Hjälp ! Spärrad 3gs 16gb , vad göra? | Timmysthlm | Upplåsning och jailbreak | 10 | 2010-05-30 12:40 |
| Varför är bara en av mina kontakter spärrad? | Kipa | Allt om iPhone | 4 | 2009-12-30 20:44 |