![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
vilken operatör rekomenderar ni?
hej nu är det så att jag vill byta upp mig till en 4s från en 3g. å är osäker på vilken operatör som är den ultimata
vill ha fria sms till alla och frisurf å så klart så bra motagnig som det bra går å vill ju komma undan så biligr som möjligt ju ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Mar 2010
![]() |
tror nog det beror helt på var du bor någonstans när det gäller bra mottagning, men jag skulle nog rekomendera halebop med "surf plus" åtminstone! måste rekomendera telenor också, för att tjejen jobbar där ^_^! båda ger ju fri surf och fria sms.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2011
![]() |
Jag valde 3. Riktigt bra täckning och bra eller bäst priser. Köper man det stor paketet där man får surfa och ringa hur mycket man vill så är det verkligen hur mycket man vill. En del andra operatörer som har liknande paket har ändå gränser för hur mycket man får ringa eller surfa.
|
|
|
#4 (permalink) | ||
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Om det är ett annat paket du ref. till länka gärna till det eller säg vad abonnemanget heter. Om det är 3Total du menar så är det vääääldigt dumt att påstå att det inte finns nå gränser. Finns visst gränser där: Citat:
Lås upp iPhone Låst Till 3 | Telia | Halebop | AT&T | O2 | Tele2 | Comviq | Telenor iPhone Tillbehör - Skal & Skydd Är Min iPhone Spärrad / Stöldspärrad? WeShop På FaceBook Senast redigerad av muffins den 2011-11-14 klockan 18:33. Anledning: Stavfel |
||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Citat:
Alla mina vänner som har 3 kör nu mera med detta, förutom dom som valde 3total ifrån början då. Inte fel att spara 200:-/mån för i princip samma tjänst ![]()
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Mar 2011
![]() |
Citat:
Men, det är smart, helt klart är nästan värt att höja min 399 pott till 499 och göra sådär |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Vilken operatör är den låst till? | exneet | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2011-06-20 17:21 |
| Vilken utländsk operatör är min telefon operatörslåst till? | muffins | Allt om iPhone | 8 | 2010-09-13 15:33 |
| Låst till vilken operatör? | LuDii | Allt om iPhone | 8 | 2010-04-10 13:24 |
| olåst iphone, vilken operatör bör man ha? | paddeyourray | Allt om iPhone | 8 | 2010-03-02 20:21 |
| Vilken operatör? | diflover | Operatörer & abonnemang | 0 | 2009-09-23 17:03 |